Bananen zijn krom doordat ze tegen de zwaartekracht ingroeienquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:26 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM zijn de bananen krom? Omdat ze naar het licht toe groeien.
Echter staat dit niet zo in de TT. Neen, hetgeen wat gij nu leest zal gaan over onze medelanders en onze linkse medevolk.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb Thunderdome 22 opstaan, dus helaas Ricko het feest gaat niet door.
x
Voor een volle 30 seconden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou je dan echt liefhebben en daarna geven.[/sub]
Dan kijken ze maar naar hart van nederland om te integreren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef zovty het volgende:
Tevens zorgt dit soort tv juist voor de broodnodige integratie. Opgelost. Slotje.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb Thunderdome 22 opstaan, dus helaas Ricko het feest gaat niet door.
x
Integreren is meer als alleen een taal begrijpen. Het zijn wel maatschappelijke onderwerpen die er behandeld worden in die programma's.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:35 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Dan kijken ze maar naar hart van nederland om te integreren.
Zooi in hun eigen taal met eigen ondertiteling op tv helpt niet om te integreren, waarom zou je immers als het toch allemaal in je eigen taal en zooi te zien valt.
quote:Actuele ontwikkelingen die zich binnen de hindoegemeenschap in Nederland voordoen. We besteden onder meer aandacht aan initiatieven en activiteiten die binnen de hindoegemeenschap worden ontwikkeld, met als doel het bevorderen van de eigen inworteling en burgerschap in de Nederlandse samenleving.
Ja, dat is precies wat we willen bereiken; moslim tokkiesquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:35 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Dan kijken ze maar naar hart van nederland om te integreren.
De experts zeggen wat anders. En ik ga dan voorlopig maar even op hun onderbouwde mening af ipv van die van een onbekende internetn00b. Als je het niet erg vindt.quote:Zooi in hun eigen taal met eigen ondertiteling op tv helpt niet om te integreren, waarom zou je immers als het toch allemaal in je eigen taal en zooi te zien valt.
intergratie? als ze alles in eigentaal voor geschotelt krijgen, met nauwelijks dingen die met nederland te maken hebben? kom op zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor een volle 30 seconden.
Tevens zorgt dit soort tv juist voor de broodnodige integratie. Opgelost. Slotje.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
intergratie? als ze alles in eigentaal voor geschotelt krijgen, met nauwelijks dingen die met nederland te maken hebben? kom op zeg
Om deze ridicule troep moest ik behoorlijk hard lachen. En dat TS niet de slimste is, onderstreept hij ook maar mooi weer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:26 schreef RickoKun het volgende:
Alsof zij in dat land ook nederlandsche zenders hebben ofzo
Klacht: Stomme buitenlandse shit, die betaald wordt door mijn belastinggeld.
Hmmyesssss, the plot is thickening....quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef RemcoDelft het volgende:
TS heeft nog een reden ontdekt om de linkse publieke omroep af te schaffen.
Argumenten, lieve stiglitztztlitztz, argumenten!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Om deze ridicule troep moest ik behoorlijk hard lachen. En dat TS niet de slimste is, onderstreept hij ook maar mooi weer.
En nu krijgen mensen de kans om arabisch te leren en is het weer niet goed...quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Nikmans het volgende:
Argument: Ik spreek perfect Engels dankzij de TV, sterker nog, ik sprak perfect Engels toen ik elf jaar oud was, dankzij Engelstalige TV met ondertiteling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |