quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vroeger ooit door een meid afgewezen omdat ik niet genoeg op Tim van Di-Rect leek![]()
(ze was naar een concert geweest en was er helemaal ondersteboven van, ik dacht dat ze een grapje maakte)
quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vroeger ooit door een meid afgewezen omdat ik niet genoeg op Tim van Di-Rect leek![]()
(ze was naar een concert geweest en was er helemaal ondersteboven van, ik dacht dat ze een grapje maakte)
6 December muthafucka!!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Rammstein is trouwens weer vies goed
die marcel is me buurman!quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef Daantke het volgende:
Marcel de nieuwe Di-rect zanger, ik denk dat ik fan word![]()
Echt prima dat ze voor zangtalent hebben gekozen in plaats van voor het strakke Sven-kapsel.
quote:
Jij kan er wat aan doen dus!quote:Op maandag 9 november 2009 07:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die marcel is me buurman!
Je hebt toch een Toneport?quote:
Ja, maar die stottertquote:
die gitaar is lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zelfde kleur, de elektronica van Allsystems Aria Pro II komt erin
( [TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II ) Van die, maar dan met de witte elementkapjes die ik nog heb![]()
Dat, omdat de huidige elektronica niet veel voorstelt
Je studeert logopedie?quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Daantke het volgende:
[..]
Stuur maar op.
-edit-
ik quotete Dean dus.
quotenquote:
Nog niet... eerst nog even mee stoeien, wellicht kan ik een en ander oplossen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Daantke het volgende:
[..]
Stuur maar op.
-edit-
ik quotete Dean dus.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
quoten
quotete (denk aan: ik werk, ik werkte)
net zoals met updaten
ik update
hij updatet
hij updatete
Ik doelde meer op deze post van Deanquote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar die stottert
Misschien dat ik wat met mijn Tascam CD-GT1 kan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |