Da's waarquote:Op zondag 8 november 2009 11:16 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Voor de stervelingen is het bijna onmogelijk om jullie bij te houden. Ik kom regelmatig posts tegen waar ik iets aan kan bijdragen. Dan ben ik pas 24 uur later dan de post, maar jullie intussen 300 reakties verder
Raven West.quote:Op zondag 8 november 2009 10:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nais, wat is dat voor een tele?
[..]
En je moet nog storten voor het goede doel!![]()
Komt wel goed, no rush...quote:
Welk stadsdeel zit je?quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hier ook nog.![]()
iemand nog tips waar ik echt heen moet in Berlijn?
heb ongeveer 4 uur de tijd om rond te lopen
Schijnt best heel goed te zijn. Is door echte artiesten uit verschillende landen geplaatst.quote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Libelah het volgende:
De graffiti is ook echt hétgene dat je in Berlijn wilt zien![]()
Maar inderdaad, gewoon een beetje rondlopen...
Dat zeggen ze dr dan weer niet bijquote:Op zondag 8 november 2009 18:19 schreef Meursault het volgende:
[..]
Schijnt best heel goed te zijn. Is door echte artiesten uit verschillende landen geplaatst.![]()
Er is ook een gedeelte waar je zelf mag kliederen..
quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, twee nieuwe nummers. Waarvan eentje zó snel riffen is, dat we het eigenlijk nog niet kunnen
![]()
. Maar wordt vet
.
De eerste is waar jij al stukken van gehoord hebt en die ander is een soort Falconer meets Thy Majestie meets Bay Area Thrash uit de pen van Jurgen met een tekst van mijquote:
Zelfde kleur, de elektronica van Allsystems Aria Pro II komt erinquote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
Waarmee wordt de elektronica vervangen en welke kleur gaat het krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |