Welk stadsdeel zit je?quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hier ook nog.![]()
iemand nog tips waar ik echt heen moet in Berlijn?
heb ongeveer 4 uur de tijd om rond te lopen
Schijnt best heel goed te zijn. Is door echte artiesten uit verschillende landen geplaatst.quote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Libelah het volgende:
De graffiti is ook echt hétgene dat je in Berlijn wilt zien![]()
Maar inderdaad, gewoon een beetje rondlopen...
Dat zeggen ze dr dan weer niet bijquote:Op zondag 8 november 2009 18:19 schreef Meursault het volgende:
[..]
Schijnt best heel goed te zijn. Is door echte artiesten uit verschillende landen geplaatst.![]()
Er is ook een gedeelte waar je zelf mag kliederen..
quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, twee nieuwe nummers. Waarvan eentje zó snel riffen is, dat we het eigenlijk nog niet kunnen
![]()
. Maar wordt vet
.
De eerste is waar jij al stukken van gehoord hebt en die ander is een soort Falconer meets Thy Majestie meets Bay Area Thrash uit de pen van Jurgen met een tekst van mijquote:
Zelfde kleur, de elektronica van Allsystems Aria Pro II komt erinquote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
Waarmee wordt de elektronica vervangen en welke kleur gaat het krijgen?
Het holocaustmonument en museum is in elk geval zéér indrukwekkend, vooral het museum dat er onder ligt, een heel apart sfeertje hangt daar en je wordt er best een beetje stil van...quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hier ook nog.![]()
iemand nog tips waar ik echt heen moet in Berlijn?
heb ongeveer 4 uur de tijd om rond te lopen
Ik vond Tim niks. Ik had hoop met deze "talentenjacht", maar ik vind Marcel ook niks.quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef Daantke het volgende:
Marcel de nieuwe Di-rect zanger, ik denk dat ik fan word![]()
Echt prima dat ze voor zangtalent hebben gekozen in plaats van voor het strakke Sven-kapsel.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vroeger ooit door een meid afgewezen omdat ik niet genoeg op Tim van Di-Rect leek![]()
(ze was naar een concert geweest en was er helemaal ondersteboven van, ik dacht dat ze een grapje maakte)
quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben vroeger ooit door een meid afgewezen omdat ik niet genoeg op Tim van Di-Rect leek![]()
(ze was naar een concert geweest en was er helemaal ondersteboven van, ik dacht dat ze een grapje maakte)
6 December muthafucka!!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Rammstein is trouwens weer vies goed
die marcel is me buurman!quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef Daantke het volgende:
Marcel de nieuwe Di-rect zanger, ik denk dat ik fan word![]()
Echt prima dat ze voor zangtalent hebben gekozen in plaats van voor het strakke Sven-kapsel.
quote:
Jij kan er wat aan doen dus!quote:Op maandag 9 november 2009 07:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
die marcel is me buurman!
Je hebt toch een Toneport?quote:
Ja, maar die stottertquote:
die gitaar is lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zelfde kleur, de elektronica van Allsystems Aria Pro II komt erin
( [TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II ) Van die, maar dan met de witte elementkapjes die ik nog heb![]()
Dat, omdat de huidige elektronica niet veel voorstelt
Je studeert logopedie?quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Daantke het volgende:
[..]
Stuur maar op.
-edit-
ik quotete Dean dus.
quotenquote:
Nog niet... eerst nog even mee stoeien, wellicht kan ik een en ander oplossen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Daantke het volgende:
[..]
Stuur maar op.
-edit-
ik quotete Dean dus.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
quoten
quotete (denk aan: ik werk, ik werkte)
net zoals met updaten
ik update
hij updatet
hij updatete
Ik doelde meer op deze post van Deanquote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar die stottert
Misschien dat ik wat met mijn Tascam CD-GT1 kan doen...
Gaaf!quote:
Ahquote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde meer op deze post van Dean
En het ging niet over een spelfoutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |