Vrouwen, homo's en fok!-users?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
85% dan
Zo blijft er geen hoop over
Elke neger is een bassist. Jwz.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
Vrouwen, homo's, negers en bassisten?
Zo, zijn we compleet op 99%...
Negers en bassisten kan toch wel in 1 hokje ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
Vrouwen, homo's, negers en bassisten?
Zo, zijn we compleet op 99%...
Ja, bij de homo's en de vrouwen, dat hokje,.,,quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Negers en bassisten kan toch wel in 1 hokje ?
Heb jij Nathan East in de band?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij hebben de meest coole neger bassist ever
Beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
BeterDoug Wimbish?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
[..]
BeterHmm heb gister met een kerel photoplay gespeeld die sprekend op je bassist lijkt. Hij wist ook best veel van muziek en speelde goed bas op Guitar Hero. Hij is toch geen collega van me he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm heb gister met een kerel photoplay gespeeld die sprekend op je bassist lijkt. Hij wist ook best veel van muziek en speelde goed bas op Guitar Hero. Hij is toch geen collega van me he?
[..]
BeterVictor Wooten? ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Jammerquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
ff spammen dan nog maar
[ afbeelding ]
[..]
nee
aan de andere kant zou je met een leger mini dribbels wel de aarde over kunnen nemenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, moet je nagaan als er NOG een van mij rondloopt, dat gaan mensen echt niet overleven ik doe het om jullie te beschermen hoor
of een taksi fabriekquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
aan de andere kant zou je met een leger mini dribbels wel de aarde over kunnen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |