Stond er toch al.quote:
Natuurlijk weet ik dat, ik ben er een van.quote:Op zondag 8 november 2009 16:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus jij weet hoge veel PPV-stemmers denken? En dan vooral de reden dat ze zo massaal 'gaan voor' een ongenuanceerd kwezel in de wetenschap dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen?
Wat heeft het dan voor zin om überhaupt op die ongenuanceerde kwezel te stemmen? Signaalfunctie? Lamenielachen
V.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat, ik ben er een van.
Nee, heb je youtube linkje (als die er is), lijkt me wel om te lachen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef Sjaakz het volgende:
Heeft iemand toevallig dat campagnefilmpje op TV gezien waarin Wilders en Agema in een roeibootje "tegen de stroom in varen"?
http://video.google.com/videoplay?docid=1428783064935814848&hl=en#quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, heb je youtube linkje (als die er is), lijkt me wel om te lachen.
Besef je wel wat voor aanzuigende werking dat kan hebben op gelukszoekers?quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een kouwe kak zeg, ik heb 'm nog niet eerder gezien maar het straalt ook werkelijk niets uit. Nee, als ze dan toch Nederland willen propageren dan beter zoiets als dit..
Die schiet Italië wel uit 't water voor ons..quote:Op zondag 8 november 2009 19:23 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Besef je wel wat voor aanzuigende werking dat kan hebben op gelukszoekers?
Werkelijk?quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef IHVK het volgende:
Ik kan het Nederlandse landschap best waarderen.
Maar niet als die twee koppen in de weg staan.
Ik denk dat het voor toeristen best bijzonder is om te zien hoe een heel land opgedeeld, ingeperkt, bewerkt, bebouwd, omheind of anderszins met een duidelijke bestemming in gebruik kan zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik vind Nederland werkelijk niks aan eigenlijk als vakantie adres of plek.
Aalsmeer?quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef IHVK het volgende:
Hoe heet die plek nou met al die bloemen in het voorjaar daar komen ze ook voor. En Amsterdam schijnt heel schattig te zijn in vergelijking met echte metropolen.
Sowieso is het heel anders, dus wel interessant voor Japanners en Chinezen bijvoorbeeld. .
De Keukenhof.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef IHVK het volgende:
Hoe heet die plek nou met al die bloemen in het voorjaar daar komen ze ook voor. En Amsterdam schijnt heel schattig te zijn in vergelijking met echte metropolen.
Sowieso is het heel anders, dus wel interessant voor Japanners en Chinezen bijvoorbeeld. .
Mwa het is maar wat je leuk vind natuurlijk, als ik naar het buitenland ga dan zit ik sowieso niet echt te kijken naar de omheiningen van een weiland, maar ieder z'n meugd.quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor toeristen best bijzonder is om te zien hoe een heel land opgedeeld, ingeperkt, bewerkt, bebouwd, omheind of anderszins met een duidelijke bestemming in gebruik kan zijn.
Nederland is dan ook geen partyeiland waar geile tieners hun eerste vakantie zonder pappa en mamma komen vieren in een grote zonverbrande dronkenmansorgie van drugs, drank, kots en gescheurde condooms. Wij trekken een net iets ander publiek.quote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mwa het is maar wat je leuk vind natuurlijk, als ik naar het buitenland ga dan zit ik sowieso niet echt te kijken naar de omheiningen van een weiland, maar ieder z'n meugd.
ja, voor elck wat wils, drugspubliek, misdadigers, hoerenlopers, extremisten, zorgtoerisme, ruifeters om maar een paar zaken te noemen buiten het nauwelijks noemenswaardige gewone rondvaartbootjes, zoute haring, molen, klompen, tulpen en zeeuws meisje toerisme om.quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nederland is dan ook geen partyeiland waar geile tieners hun eerste vakantie zonder pappa en mamma komen vieren in een grote zonverbrande dronkenmansorgie van drugs, drank, kots en gescheurde condooms. Wij trekken een net iets ander publiek.
In 1 woord samengevat:quote:Op maandag 9 november 2009 07:36 schreef 16meter het volgende:
D66 is wel bij uitstek een partij voor laffe draaikonten, allemansvriendjes en besluiteloze mensen.
Nee voor die doelgroep was de PVV al uitgevondenquote:Op maandag 9 november 2009 07:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In 1 woord samengevat:
Leeghoofden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |