Wat zit ze nou te zeiken?quote:Bron: RTL Boulevard op 'rtl.nl'
http://www.rtl.nl/%28/act(...)elly_woest_op_eo.xml
Kelly woest op Venderbos
In Jong zei Manuel Venderbos dinsdagavond dat hij Kelly een uit de hand gelopen travestiet vond. Kelly is woest en onderneemt stappen.
Kelly woest op Venderbos
In EO’s Jong ging het woensdagavond over transgender-jongeren. Onder de titel ‘Geboren in het verkeerde lichaam’ ging presentator Manuel Venderbos op verkenningstocht door de wereld van de transgenders. Hij vertelde de kijker dat hij alleen niet wist hoe hij die wereld moest leren kennen. “Kelly en Dana International helpen me ook niet verder, want in mijn beleving zijn dat 2 uit de hand gelopen travestieten,” zei hij. Die uitspraak schoot bij Kelly in het verkeerde keelgat.
Kelly: “Natuurlijk ben ik af en toe extravagant en extreem maar dat betekent niet dat ik niet gevochten heb om vrouw te worden die ik nu ben. Het heeft me heel veel pijn gekost. Het ging over transgender-kinderen dan wil je juist een voorbeeld zijn.”
De blondine is woest op de EO-presentator en overweegt juridische stappen: “Ik ga deze man terugpakken. Hoe weet ik nog niet maar hij is aan de beurt!”
Dubbelquote:Op zaterdag 7 november 2009 05:22 schreef RoryGilmore het volgende:
http://jeroeng.t-g-i.nl/ztn_ferryvanderveer.jpg
Als je het niet zou weten en je laat je pijpen, dan sta je toch wel ff gek te kijken als je er achteraf achterkomt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:11 schreef JJH het volgende:
De EO die het over transgender heeft, het moet niet veel gekker worden.
Verder geef ik Manual gelijk, iedere man die wel over Kellyheen zou willen gaan is keihard homo.
Ik denk niet dat homos over kelly heen willen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 05:11 schreef JJH het volgende:
De EO die het over transgender heeft, het moet niet veel gekker worden.
Verder geef ik Manual gelijk, iedere man die wel over Kellyheen zou willen gaan is keihard homo.
Nog steeds natuurlijk, een piemeltje kun je afhakken, borstjes kun je opplakken. Maar een xy chromosoompje is nogal hardnekkig.quote:
Ind.. wtf is this shitquote:
citaat van kelly:quote:
net zoals haar lulquote:
"het", is een betere benamingquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
net zoals haar lul
klacht: Mensen die Kelly in vrouwelijke vorm aansprekenHet is gewoon een man.
Ok, Kelly is dus geen natuurlijk blondine, nu hoef ik haar niet meerquote:
Maar toen wist hij het nog nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef Vetklep het volgende:
Jaap van de Gouden kooi heeft haar gepaald in de douche
Zijn daar beelden van ,ik geloof er niks van ....quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef Vetklep het volgende:
Zo'n gast uit die Big brother had het ook meerdere keren gepaald, tot ie erachter kwamquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef Vetklep het volgende:
O wachtquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar toen wist hij het nog niet
Gay-trap
Blijkbaar vindt jij dus dat een mens niet meer is dan het lichaam waarin hij of zij zich bevindt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef RickoKun het volgende:
Jij faalt ook hard zeg: "net zoals haar lul"quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
net zoals haar lul
Dit persoon heeft XY chromosomen, dus is het een man. Michael Jackson was een zwarte, en lolo ferarri heeft niet vanaf haar geboorte cup JJquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:28 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt jij dus dat een mens niet meer is dan het lichaam waarin hij of zij zich bevindt.
Dat heb ik expres gedaan, kankerstompje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:38 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jij faalt ook hard zeg: "net zoals haar lul"
en dan: "klacht: mensen die Kelly in vrouwelijke vorm aansprekenHet is gewoon een man."
Doe het dan zelf ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |