Tuurlijk, daarom "lach je erom en loop je weg". Als het je echt niks kon schelen was je gewoon blijven zitten. Doe stoer, kerelquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:03 schreef Schobbejak. het volgende:
Kom op, zou jij je als 19-jarige bezighouden met de problemen van zon mietje? En zeker niet als ik net geniet van mn shoarma.
wat n held.. Nee die nerd van net zag er nog kneuziger uit..quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TS is bang van mij.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, opeens moest je buiten smatjes hosselen. Dingen erbij verzinnen maakt het niet geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:04 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
wat n held.. Nee die nerd van net zag er nog kneuziger uit..
@ biels, waarom een half uur in een drukke shoarmatent zitten als er buiten een potentieel sm44tjuh staat die je ook echt mag?
echt een poeperd ben jequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:11 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
uhm... Nee,
andersom wss wel omdat ie meteen zn " vrienden" erbij haalt..
alsof dit vervelend was, wij konden er alleen hard om lachen..quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:13 schreef SeeNoEvil het volgende:
om er nog een beetje een serieus topic van te maken:
Net ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen waren ze nu met 10+. Gelukkig optijd ingegrepen en er is niks gebeurd, maartoch...gewoon vervelend is het wel
jij denkt dat wij hier op fappen? meh.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:13 schreef Schobbejak. het volgende:
Naja, dan niet jonge, als je t niet gelooft ga je toch ergens anders op fappen?
stoer verhaal bro.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:14 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
alsof dit vervelend was, wij konden er alleen hard om lachen..
waarom klaag je dan idiootquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:14 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
alsof dit vervelend was, wij konden er alleen hard om lachen..
WOOOOOOOOOOOOOOOOO WOOOOOOHHHHOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOO.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:18 schreef Schobbejak. het volgende:
Oowjah, bonusklacht, bier op mn hoofd door boeren die bier gaan gooien wanneer bro hymn wordt gedraaid.. Zonde van mn hoofd en van t bier
Je hebt het zeker over die skihut versie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:18 schreef Schobbejak. het volgende:
Oowjah, bonusklacht, bier op mn hoofd door boeren die bier gaan gooien wanneer bro hymn wordt gedraaid.. Zonde van mn hoofd en van t bier.
@seenoevil: omdat ie niet meteen op onsaf durfde te stappen, dat soort laf volk irriteert gewoon.
nope, originele versie, ik kom niet in foute tentjes..quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je hebt het zeker over die skihut versie?Man man man, waar ga jij uit?
wat jij graag wilt jonge.. Ben je weleens snachts op straat geweest? En toevallig de enige shoarmatent in de buurt bezocht? Dan piep je wel anders.. Zeker met zon mooie meid buiten :pquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:24 schreef opgebaarde het volgende:
Dus omdat je met vrindjes bent en hij alleen is, zijn jullie zo stoer om hem uit te lachen?
En als hij dan ineens niet in zijn eentje is en jullie komt verblijden met zijn gezelschap dan vertrekken jullie met de straat tussen jullie benen.
Wow mooi topic kneusje
Wat wil je nou zeggen?Dat je bang bent?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:26 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
wat jij graag wilt jonge.. Ben je weleens snachts op straat geweest? En toevallig de enige shoarmatent in de buurt bezocht? Dan piep je wel anders.. Zeker met zon mooie meid buiten :p
Leuke verhalen allemaal, maar als er zo'n mooie meid buiten stond, waarom zit je dan nu op Fok! en niet op die mooie meid?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:26 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
wat jij graag wilt jonge.. Ben je weleens snachts op straat geweest? En toevallig de enige shoarmatent in de buurt bezocht? Dan piep je wel anders.. Zeker met zon mooie meid buiten :p
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke verhalen allemaal, maar als er zo'n mooie meid buiten stond, waarom zit je dan nu op Fok! en niet op die mooie meid?
goed standpunt, maar ik ben een realistische kerel. Zo iemand kets je niet gelijk.. De echte internetheld zegt natuurlijk van wel.. Maar zo ben ik niet..quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leuke verhalen allemaal, maar als er zo'n mooie meid buiten stond, waarom zit je dan nu op Fok! en niet op die mooie meid?
Oja, je hebt natuurlijk haar nummer zodat je morgen een vervolgafspraak kunt maken. Uiteraard.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:31 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
goed standpunt, maar ik ben een realistische kerel. Zo iemand kets je niet gelijk.. De echte internetheld zegt natuurlijk van wel.. Maar zo ben ik niet..
Naja je ken het wel proberen toch?Als je op je bek gaat, nou en?En als ze je ziet zitten dan heb je de tijd van leven lijkt mequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:31 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
goed standpunt, maar ik ben een realistische kerel. Zo iemand kets je niet gelijk.. De echte internetheld zegt natuurlijk van wel.. Maar zo ben ik niet..
Wat een goede, integere jongen ben jij toch.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:31 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
laat die afspraak nou net al gemaakt zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oja, je hebt natuurlijk haar nummer zodat je morgen een vervolgafspraak kunt maken. Uiteraard.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar gedurende het hele topic faal je zelf keihard en nu zijn wij ineens jaloers, omdat we niks gescoord zouden hebben vannacht?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:34 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
laat die afspraak nou net al gemaakt zijnmaar bash maar jonge.. Jaloezie? Zelf niks gescoord vannacht?
Mijn avond moet nog beginnen. Ik zit in een andere tijdzonequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:34 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
laat die afspraak nou net al gemaakt zijnmaar bash maar jonge.. Jaloezie? Zelf niks gescoord vannacht?
Ze wil je dus eventueel wel, dus waarom niet neuken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:34 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
ik zie geen falen.. Maar als jij t graag als falen ziet om jezelf er beter door te voelen, ga je gang zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar gedurende het hele topic faal je zelf keihard en nu zijn wij ineens jaloers, omdat we niks gescoord zouden hebben vannacht?
Moet niet veel gekker worden.
TS heeft AIDSquote:Op zaterdag 7 november 2009 03:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ze wil je dus eventueel wel, dus waarom niet neuken?
Ik zie het als falen ja. Weg lopen omdat je uit z'n nek lullende homo niet aan kan (TS kan er niet mee omgaan jwz) met als reden dat er een 'lekkere chick buiten de tent staat' (surequote:Op zaterdag 7 november 2009 03:39 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
ik zie geen falen.. Maar als jij t graag als falen ziet om jezelf er beter door te voelen, ga je gang zou ik zeggen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik zie het als falen ja. Weg lopen omdat je uit z'n nek lullende homo niet aan kan (TS kan er niet mee omgaan jwz) met als reden dat er een 'lekkere chick buiten de tent staat' (sure)waar jij tussendoor nog even een date mee zet en vervolgens op Fok! een topic gaan openen. Ik zie dit als falen ja. Fijn overigens dat ik uw permissie heb om door te gaan met het beter voelen dan jij.
ookwee!! Wat zal jij vannacht lekker slapen en morgen een goeie dag hebben!
Geen nieuwe kut in dit geval voor TS.quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou je hem dat niet op een rustige, kalme manier vertellen? Is kutnieuws hoor om te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |