als je echt sloeber wilt zijn kan je ook in de mac drive doen alsof je geen geld hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:41 schreef Tanjaa het volgende:
.. Dan kun je gewoon een nieuwe vragenen dan krijg je er ook een.
meen je dat echt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:45 schreef Choad het volgende:
MekKrokket![]()
Enige voer wat te eten is in die tent
Bedankt, ik ben echt slecht in rebussenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef nattermann het volgende:
MacKroket.
Hmm ik neem het áls ik bij de Mc kom. Dat ding wat een kroket voor moet stellen en de saus vind ik erg goed te doen, beter dan de nep-smakende hamburgers in ieder geval... Maar ben sowieso geen fervent Mc-eterquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
meen je dat echt?![]()
Ik heb het ooit 1x geprobeerd en ik vond het een vieze ranzige droge schijf waar een ondefinieerbare substantie in voorkwam die de naam ragout echt niet verdiende
Tjezus. Ben je zo'n rappende neger met van die spastische handjes dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Dus ik zo naar de mac.
ik bestel die 2 mackroket.
valt ie![]()
klacht: 1 mckroket valt nadat ik wegloop
klacht2: spierpijn.
Hmmm, lekker groeihormonenquote:
hollandse praktijken. gierig gedoequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
als je echt sloeber wilt zijn kan je ook in de mac drive doen alsof je geen geld hebthun beleid is dat de mensen achter je haast hebben en het dus gratis krijgt om lange rijen te voorkomen
Ik denk dat je gewoon niets krijgt bij het tweede raampje, doorrijden dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
als je echt sloeber wilt zijn kan je ook in de mac drive doen alsof je geen geld hebthun beleid is dat de mensen achter je haast hebben en het dus gratis krijgt om lange rijen te voorkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |