Jij hebt je biertje verdiendquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bijbaantje net klaar in de Vis industrie: Schoonmaken van de machines
gezelligheid kent geen tijd, tenzij je nu eenzaam je biertje zit te drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef Gupje het volgende:
En net je eerste bier pas drinken![]()
Klacht: Eerste bier pas nu 1:12
Dat is het nou juist, alleen bier drinken!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
gezelligheid kent geen tijd, tenzij je nu eenzaam je biertje zit te drinken
nou zal morgen aan je denken als ik een haring haalquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
nou zal morgen aan je denken als ik een haring haal![]()
respect voor mensen die dat kunnen, lijkt me helemaal niets
ach als je genoeg drinkt wordt het vanzelf wel gezelligquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, alleen bier drinken!
Drinken dan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:18 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ach als je genoeg drinkt wordt het vanzelf wel gezellighelaas ben ik nu nog niet zo ver
als je daar werkt eet je zelf dan nog wel eens vis? of heb je al genoeg van de geur?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik voel de gezelligheidquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben net thuis en heb de nodige wijntjes op !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |