Jij hebt je biertje verdiendquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bijbaantje net klaar in de Vis industrie: Schoonmaken van de machines
gezelligheid kent geen tijd, tenzij je nu eenzaam je biertje zit te drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef Gupje het volgende:
En net je eerste bier pas drinken![]()
Klacht: Eerste bier pas nu 1:12
Dat is het nou juist, alleen bier drinken!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
gezelligheid kent geen tijd, tenzij je nu eenzaam je biertje zit te drinken
nou zal morgen aan je denken als ik een haring haalquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
nou zal morgen aan je denken als ik een haring haal![]()
respect voor mensen die dat kunnen, lijkt me helemaal niets
ach als je genoeg drinkt wordt het vanzelf wel gezelligquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, alleen bier drinken!
Drinken dan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:18 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ach als je genoeg drinkt wordt het vanzelf wel gezellighelaas ben ik nu nog niet zo ver
als je daar werkt eet je zelf dan nog wel eens vis? of heb je al genoeg van de geur?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik voel de gezelligheidquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben net thuis en heb de nodige wijntjes op !
en jij moet snacht fokken om te denken iets toe te voegen aan deze wereld?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef Bonzai. het volgende:
TS moet tot 's nachts werken om zijn drankverslaving te kunnen financieren
Beter kan ik het niet verwoorden...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
en jij moet snacht fokken om te denken iets toe te voegen aan deze wereld?
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:22 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
en jij moet snacht fokken om te denken iets toe te voegen aan deze wereld?
quote:
Laat hier tegenover jou nou toevallig iemand zitten met het zelfde probleem...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
achja ieder het zijne he...ik zit op dit tijdstip op FOK! omdat ik lichtelijk aangeschoten terugkwam van een leuke meidenavond en er niks meer op tv was waardoor ik nu genoodzaakt ben om hier even te vertoeven tot ik moe ben
bij gebrek aan beter kan dat best eens leuk zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Laat hier tegenover jou nou toevallig iemand zitten met het zelfde probleem...
Alleen ben ik net klaar met werken en vrienden deden niks meer, dus ben maar naar huis gegaan om mij zelf te bezatten
Dat is het hem nou!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter kan dat best eens leuk zijn
Als ze glijden moeten ze dat ook blijven doen natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
zooo je neemt het er wel van he
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:33 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
of neem je deze plop 2 nu thuis
welke van de 2? vast niet de mijnequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:38 schreef Gupje het volgende:
Moet toch geven daar valt ook op de chillen
wat moet je gevenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:38 schreef Gupje het volgende:
Moet toch geven daar valt ook op de chillen
Wat wil je horenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat moet je gevenof bedoelde je toegeven?
Kan niet kiezenquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
welke van de 2? vast niet de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |