abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74473923
Je kent het wel. Je rijdt rond, je hebt een snelheidscontrole gespot, of je bent net een ongeluk voorbij, of je ziet een tegenligger met kapotte verlichting (of geen verlichting bij schemer). Je denkt: 'even seinen, dan kan 'ie anticiperen/afremmen/z'n verlichting aanpassen'. Maar nou vroeg ik me laatst af: is er een soort 'code' voor hoe vaak je bij welke gebeurtenis seint?

Ik doe meestal gewoon één keer, alleen bij een snelheidscontrole als ik zie dat iemand er veel te hard aan komt dan knipper ik wat vaker. Maar ik vraag me dus af of er mensen zijn met een complete visie over hoe vaak of hoe lang je moet seinen bij iets? En specificeer je dat nog? Ik heb ooit eens iemand achter me gehad bij het stoplicht. Die seinde en tikte z'n rechter knipperlicht aan, ten teken dat m'n rechter achterlicht kapot was.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74474008
Ik sein alleen 1x als ik langs een controle ben gekomen. Ik snap alleen nooit zo goed hoe truckers seinen. Die gebruiken groot licht en knipperlicht manieren.
0 topics op naam. 14.gif
pi_74474027
truckers die ingehaald worden seinen 1x groot als degene die ervoor zit weer naar rechts kan, en degene ervoor knippert dan een keer als ''bedankt''
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74474047
en ik sein meestal 2x kort als iemand zn lampen niet aan heeft ofzo, en 1 x lang als iemand zn groot licht aan heeft

kapotte achterlichten meldt ik eigelijk nooit, tenzij ik ernaast sta bij t stoplicht ofzo, ff raampje naar beneden
swarma spam hoer
pi_74474083
Waarom zou ik seinen als ik een flitscontrole zie?
pi_74474096
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef Rekkie het volgende:
Omdat mensen jou ook flitsen als ze een controle zien zodat je weet om op je snelheid te letten.
0 topics op naam. 14.gif
pi_74474110
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Omdat mensen jou ook flitsen als ze een controle zien zodat je weet om op je snelheid te letten.
Nou als ze mij flitsen, ga ik ze natuurlijk helemaal niet meer seinen
pi_74474461
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij een boete krijgt voor JOU domme actie, hoef je dat de ander toch niet aan te doen..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:28:19 #9
80089 kres
Komt goed...
pi_74474650
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

You sir are a butthole.....
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_74474847
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:15 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij een boete krijgt voor JOU domme actie, hoef je dat de ander toch niet aan te doen..?
Bijna ironisch
pi_74474855
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef Rekkie het volgende:
The people vs the government: POWER TO THE PEOPLE! VIVA LA REVOLUCIÓN!!!
pi_74474882
In Ierland waren van die hele smalle wegen vaak en als je dan eindelijk de ruimte kreeg om in te halen, werd dat gedaan door een paar keer te knipperen met de noodverlichting als bedankje. Zouden ze in NL ook eens moeten invoeren, zou het een stuk socialer worden op de weg .
pi_74474966
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:43 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Bijna ironisch
Why is that? Ik rij altijd op elke weg +/- 30/40km harden dan toegestaan.. ongelogen, maar als ik wordt geflitst (wat dus tot nu toe nooit is gebeurd ), dan zou ik de ander ook waarschuwen hoor
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_74474970
Fuck de overheid, enige wat ze willen is geld
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:54:24 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_74474994
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Why is that? Ik rij altijd op elke weg +/- 30/40km harden dan toegestaan.. ongelogen, maar als ik wordt geflitst (wat dus tot nu toe nooit is gebeurd ), dan zou ik de ander ook waarschuwen hoor
Jij rijdt altijd 60 of 70 waar je 30 mag ? Altijd 80 of 90 waar je 50 mag?
Huilen dan.
pi_74475013
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Je kent het wel. Je rijdt rond, je hebt een snelheidscontrole gespot, of je bent net een ongeluk voorbij, of je ziet een tegenligger met kapotte verlichting (of geen verlichting bij schemer). Je denkt: 'even seinen, dan kan 'ie anticiperen/afremmen/z'n verlichting aanpassen'. Maar nou vroeg ik me laatst af: is er een soort 'code' voor hoe vaak je bij welke gebeurtenis seint?

Ik doe meestal gewoon één keer, alleen bij een snelheidscontrole als ik zie dat iemand er veel te hard aan komt dan knipper ik wat vaker. Maar ik vraag me dus af of er mensen zijn met een complete visie over hoe vaak of hoe lang je moet seinen bij iets? En specificeer je dat nog? Ik heb ooit eens iemand achter me gehad bij het stoplicht. Die seinde en tikte z'n rechter knipperlicht aan, ten teken dat m'n rechter achterlicht kapot was.
en hoe moet je seinen naar iemand achter je als er flitscontrole staat? meestal trap ik 3x kort op me rem zodat mensen uit schrik gaan afremmen maar is daar een "regel" voor?
pi_74475020
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ik neem aan dat dat voor de 80/100/120 stukken geldt (of savonds op een 50 gebied, dat doe ik zelf ook)
swarma spam hoer
pi_74475021
quote:

[..]

spelling...Overigens reed ik op een bepaald stuk ook bijna altijd te hard (elke dag zelfde stuk naar mn werk), totdat ze er ineens een flitspaal neer hebben gezet.. Lagen op een gegeven moment 4 brieven op de deurmat allemaal van dezelfde afzender...........
pi_74475037
quote:

[..]

mag ik een tijdje met jouw kentekenplaten rondrijden? kan je een beetje wennen aan het idee krijg meer bekeuringen dan loonstrookjes
pi_74475187
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik rij altijd zo'n 80 tot 100 waar je 50 mag, en 40/50 wellicht 60 waar je 30 mag ja.. en op snelweg regelmatig 150 ongeveer.. En tot nu toe (afkloppen) geen een boete vanwege snelheid of rijgedrag..
Quote van Tjabbo:
pi_74475192
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:57 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

mag ik een tijdje met jouw kentekenplaten rondrijden? kan je een beetje wennen aan het idee krijg meer bekeuringen dan loonstrookjes
Ik krijg geen loonstrookjes, en de boetes dat hier binnen komen zijn er meer dan dat jij in en uit ademt
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:13:59 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_74475261
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik rij altijd zo'n 80 tot 100 waar je 50 mag, en 40/50 wellicht 60 waar je 30 mag ja.. en op snelweg regelmatig 150 ongeveer.. En tot nu toe (afkloppen) geen een boete vanwege snelheid of rijgedrag..
.

Ik ben zelf ook niet roomser dan de paus, maar met het innemen van jouw rijbewijs zou ik niet zo'n probleem hebben .
Huilen dan.
pi_74475321
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik krijg geen loonstrookjes, en de boetes dat hier binnen komen zijn er meer dan dat jij in en uit ademt
ehhh nooit geflitst worden maar wel veel boetes? of wil je zeggen dat ik niet meer adem
je kan niet rijden en krijgt boetes voor terechte andere oorzaken
pi_74475417
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

What the fuck? Op een 50-weg en in 30-zones rijd je dus de dubbele snelheid, en op de snelweg rijd je maar 30 harder dan toegestaan? Vreemde combi...

Overigens rijd ik ook consequent een beetje harder, maar dat beperkt zich tot hooguit 10 km/h binnen de bebouwde kom en op de snelweg meestal 20 (sowieso niet meer dan 30).

Anyway, het seinen: bij de waarschuwingsseintjes (dus als iemand geen of kapotte verlichting heeft, of juist grootlicht aan o.i.d.) knipper ik twee keer kort achter elkaar. Bij het 'ga maar voor' seintje knipper ik één keer kort. Voor snelheidscontroles sein ik niet.
pi_74475424
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
truckers die ingehaald worden seinen 1x groot als degene die ervoor zit weer naar rechts kan, en degene ervoor knippert dan een keer als ''bedankt''
Serieus? Die kan zo in het dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt topic
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74475444
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Serieus? Die kan zo in het dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt topic
ja maar ze knipperen niet 1x maar links-rechts-links dus eigenlijk 3x

edit: ehh rechts-links-rechts anders gaan ze de verkeerde kant op
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:45:04 #27
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475502
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:34 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ja maar ze knipperen niet 1x maar links-rechts-links dus eigenlijk 3x

edit: ehh rechts-links-rechts anders gaan ze de verkeerde kant op
Iedere chauffeur heeft zo zijn eigen manier van bedanken. Sommigen maken er een heel knipperfeest van.

Ze seinen trouwens ook als ze een collega of bekende aan de andere kant van de weg zien. Als je dus een vrachtwagen tegemoet komt die met zijn lampen knippert hoeft het geen flitser te zijn.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74475525
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:45 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Iedere chauffeur heeft zo zijn eigen manier van bedanken. Sommigen maken er een heel knipperfeest van.

Ze seinen trouwens ook als ze een collega of bekende aan de andere kant van de weg zien. Als je dus een vrachtwagen tegemoet komt die met zijn lampen knippert hoeft het geen flitser te zijn.
ja maar die "kermis" voertuigen seinen meestal alleen maar met alle lampen behalve de koplampen.
Al vind ik het wel knap dat je met 80 k/u je collega tegenligger kan herkennen dat lukt mij maar zelden, maar al heb ik soms heb ik het idee dat sommige chauffeurs alleen maar naar de andere rijbaan zitten te kijken
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:51:30 #29
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475543
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:48 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ja maar die "kermis" voertuigen seinen meestal alleen maar met alle lampen behalve de koplampen.
Al vind ik het wel knap dat je met 80 k/u je collega tegenligger kan herkennen dat lukt mij maar zelden, maar als ik soms heb ik het idee dat sommige chauffeurs alleen maar naar de andere rijbaan zitten te kijken
Je rijdt maar 90 kilometer per uur en je hebt inderdaad tijd genoeg om rond te kijken. En daarbij zit je hoog genoeg om over de vangrail heen te kijken. Collega's zie je direct rijden. Omdat je zelf de hele dat tegen zo'n vrachtwagen aan zit te kijken weet je precies hoe die er uit ziet.
Ik vind het knapper dat sommige chauffeurs ook vrienden van andere transportbedrijven kunnen herkennen. Aan kentekenplaten of bestickering van de trekker bijvoorbeeld. Dan moet je toch echt goed kijken.

En andere lampen als koplampen is eigenlijk logisch. Het grootlicht van een vrachtwagen zit vaak niet alleen onder maar ook boven de voorruit.
pi_74475552
het ergste zijn nog de chauffeurs waar je naar zit te seinen dat ze er voor kunnen en er niet eens een bedankje af kan alsof ze al lang hadden gezien dat het ging passen
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:53:24 #31
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475559
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:52 schreef nicknicknickname het volgende:
het ergste zijn nog de chauffeurs waar je naar zit te seinen dat ze er voor kunnen en er niet eens een bedankje af kan alsof ze al lang hadden gezien dat het ging passen
Chauffeurs knipperen vaak niet naar auto's.
Ik doe dat altijd wel. Toch handig als iemand je laat weten dat je er voorbij bent. Maar ja, ik rij nu niet meer op de vrachtwagen.
pi_74475570
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:51 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Je rijdt maar 90 kilometer per uur en je hebt inderdaad tijd genoeg om rond te kijken. En daarbij zit je hoog genoeg om over de vangrail heen te kijken. Collega's zie je direct rijden. Omdat je zelf de hele dat tegen zo'n vrachtwagen aan zit te kijken weet je precies hoe die er uit ziet.
Ik vind het knapper dat sommige chauffeurs ook vrienden van andere transportbedrijven kunnen herkennen. Aan kentekenplaten of bestickering van de trekker bijvoorbeeld. Dan moet je toch echt goed kijken.

En andere lampen als koplampen is eigenlijk logisch. Het grootlicht van een vrachtwagen zit vaak niet alleen onder maar ook boven de voorruit.
weleens vrachtwagen gereden? groot licht is echt alleen de koplampen. Als je bij een normale dealer komt sluiten ze de optionele verlichting alleen aan op een aparte schakelaar. Vooral omdat het lang niet in elk land toegestaan is om meer lampen te voeren dan alleen de koplampen
pi_74475577
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:18 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ehhh nooit geflitst worden maar wel veel boetes? of wil je zeggen dat ik niet meer adem
je kan niet rijden en krijgt boetes voor terechte andere oorzaken
Geen 1 boete dat te maken heeft met mijn rijgedrag. Of snelheid..
o.a geen rijbewijs bij me, geen apk, geen verzekering (de eerste dagen vande Corsa), banden slijtage, benzine vuldop, barst in ruit.. ga zo ma door
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:30 schreef Omniej het volgende:

[..]

What the fuck? Op een 50-weg en in 30-zones rijd je dus de dubbele snelheid, en op de snelweg rijd je maar 30 harder dan toegestaan? Vreemde combi...

Overigens rijd ik ook consequent een beetje harder, maar dat beperkt zich tot hooguit 10 km/h binnen de bebouwde kom en op de snelweg meestal 20 (sowieso niet meer dan 30).
Ik ga geen 160 170 rijden, want dan zuipt me auto meer, rij ik 140/150 ben ik en snel en zuinig
En er zijn natuurlijk ook veel tijden dat ik juist 10/20km langzamer rij dan toegestaan is gewoon lekker relax met zo'n automaatje
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:57:14 #34
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475583
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:55 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

weleens vrachtwagen gereden? groot licht is echt alleen de koplampen. Als je bij een normale dealer komt sluiten ze de optionele verlichting alleen aan op een aparte schakelaar. Vooral omdat het lang niet in elk land toegestaan is om meer lampen te voeren dan alleen de koplampen
Hoeveel vrachtwagens ken jij die werkelijk op het grootlicht alleen de normale koplampen hebben zitten? Waar ik 3 jaar gereden heb reed alles sowieso met kermisverlichting rond en vele, vele andere chauffeurs die ik gezien heb ook.
pi_74475598
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Geen 1 boete dat te maken heeft met mijn rijgedrag. Of snelheid..
o.a geen rijbewijs bij me, geen apk, geen verzekering (de eerste dagen vande Corsa), banden slijtage, benzine vuldop, barst in ruit.. ga zo ma door
naar mijn idee is het veiliger om af en toe te hard te rijden dan zonder verzekering en apk te rijden maar ok ...
ik rijd zelf in degelijke auto's die een stuk veiliger zijn om harder in te rijden dan jouw auto merk ik alweer
pi_74475623
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:57 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Hoeveel vrachtwagens ken jij die werkelijk op het grootlicht alleen de normale koplampen hebben zitten? Waar ik 3 jaar gereden heb reed alles sowieso met kermisverlichting rond en vele, vele andere chauffeurs die ik gezien heb ook.
ik ben 3 jaar internationaal chauffeur geweest bij een vrij groot transport bedrijf in nederland, en daar was werkelijk geen 1 auto zo aangesloten. Ben ej op de hoogte van het feit dat een simpele kerstboom op je dashbord in nederland al verboden is ?
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:04:04 #37
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475634
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:02 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ik ben 3 jaar internationaal chauffeur geweest bij een vrij groot transport bedrijf in nederland, en daar was werkelijk geen 1 auto zo aangesloten. Ben ej op de hoogte van het feit dat een simpele kerstboom op je dashbord in nederland al verboden is ?
Uiteraard. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij niet op de hoogte bent van rare capriolen met verlichting aan vrachtwagens?
pi_74475653
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:04 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar je gaat me toch niet vertellen dat jij niet op de hoogte bent van rare capriolen met verlichting aan vrachtwagens?
jawel ben zeker van op de hoogte, maar dat zijn voornamelijk oostblokkers. Ik denk dat het met nederlandse vrachtwagens niet zoveel voorkomt maar zal er eens op letten de komende tijd.
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:10:54 #39
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74475682
Chauffeuse meldt.

Knipperen met groot licht:
1 maal lang als ik wil aangeven dat een collega kan invoegen als ie mij ingehaald heeft of van de invoegstrook komt.
3 of meerdere keren als ik een bekende/collega zie aan de andere kant van de vangrail (en ja, die zie je want je zit hoger dan in een personenauto dus meer overzicht)
kleine variant op dit thema is om de zwaailampen ook te gebruiken icm groot licht)

Knipperen met knipperlicht:
Even een klein bedankje aan een collega weggebruiker die net met zijn/haar groot licht heeft aangegeven dat ik kan invoegen. Mijn signaal bestaat dan uit snel links-rechts-links-rechts-links.

Knipperen bij snelheidscontroles:
Snel meerdere malen knipperen met groot licht, meestal gecombineerd met een handgebaar van "rustig aan".

Maar truckers hebben veel meer signalen dan lichten. Ikzelf heb bijvoorbeeld ook nog eens 3 verschillende claxons welke ik voor verschillende doeleinden gebruik.
pi_74475702
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:10 schreef druppelkut het volgende:
Chauffeuse meldt.

Knipperen met groot licht:
1 maal lang als ik wil aangeven dat een collega kan invoegen als ie mij ingehaald heeft of van de invoegstrook komt.
3 of meerdere keren als ik een bekende/collega zie aan de andere kant van de vangrail (en ja, die zie je want je zit hoger dan in een personenauto dus meer overzicht)
kleine variant op dit thema is om de zwaailampen ook te gebruiken icm groot licht)

Knipperen met knipperlicht:
Even een klein bedankje aan een collega weggebruiker die net met zijn/haar groot licht heeft aangegeven dat ik kan invoegen. Mijn signaal bestaat dan uit snel links-rechts-links-rechts-links.

Knipperen bij snelheidscontroles:
Snel meerdere malen knipperen met groot licht, meestal gecombineerd met een handgebaar van "rustig aan".

Maar truckers hebben veel meer signalen dan lichten. Ikzelf heb bijvoorbeeld ook nog eens 3 verschillende claxons welke ik voor verschillende doeleinden gebruik.
ja hoor een vrouw nooit eindigen met links want dan geef je aan dat je naar links wilt
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:22:09 #41
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74475770
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:13 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

ja hoor een vrouw nooit eindigen met links want dan geef je aan dat je naar links wilt

Ik doe dat lekker toch

en voor wat betreft die kermis,
8 schijnwerpers aan de voorzijde van de wagen icm het normale groot licht. En bij een MAN gaan standaard de mistlampen ook mee aan als je groot licht op zet.

Voor de APK moet de kerstverlichting wel uit staan. Makkelijk voor mij. Ik heb op mijn dashboard 3 extra lichtknoppen. 1 voor het aanzetten van de kerstboomverlichting (kleine lampjes rond en met name aan de voorzijde van de wagen) en 2 voor het schakelen van de schijnwerpers (top en bottom verlichting)
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:23:36 #42
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475777
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ik doe dat lekker toch

en voor wat betreft die kermis,
8 schijnwerpers aan de voorzijde van de wagen icm het normale groot licht. En bij een MAN gaan standaard de mistlampen ook mee aan als je groot licht op zet.

Voor de APK moet de kerstverlichting wel uit staan. Makkelijk voor mij. Ik heb op mijn dashboard 3 extra lichtknoppen. 1 voor het aanzetten van de kerstboomverlichting (kleine lampjes rond en met name aan de voorzijde van de wagen) en 2 voor het schakelen van de schijnwerpers (top en bottom verlichting)
Juist, jij begrijpt hoe het hoort!

En nooit eindigen met links? Daar bestaan helemaal geen regels voor... Iedereen doet zijn eigen ding gewoon.
pi_74475806
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:23 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Juist, jij begrijpt hoe het hoort!

En nooit eindigen met links? Daar bestaan helemaal geen regels voor... Iedereen doet zijn eigen ding gewoon.
dus links geeft niet aan dat je naar links wilt? wegpiraat
en die zogenaamde regels die volgens jullie niet bestaan, stap gezellig binnen bij een truckers restaurant en vraag naar de meningen
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:29:30 #44
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74475818
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:27 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

dus links geeft niet aan dat je naar links wilt? wegpiraat
en die zogenaamde regels die volgens jullie niet bestaan, stap gezellig binnen bij een truckers restaurant en vraag naar de meningen
Ben jij eigenlijk wel ooit chauffeur geweest?
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:30:32 #45
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74475826
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:27 schreef nicknicknickname het volgende:stap gezellig binnen bij een truckers restaurant en vraag naar de meningen
Krijg je evenzoveel meningen als dat er truckers in dat cafe zitten
pi_74475833
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:10 schreef druppelkut het volgende:
Chauffeuse meldt.

en zwaailichten? dat voeren voornamelijk alleen bergingsbedrijven en werkverkeer, dat zijn dus echt de grootste aso's op weg die personen denken echt dat ze alles voor het zeggen hebben
die vallen bij mij dan ook niet onder de categorie chauffeurs
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:31:16 #47
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74475834
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:29 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik begin ook te twijfelen
pi_74475839
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:29 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

mwah in 3 jaar tijd meer dan 600k op teller, ik denk het wel ja.
  zaterdag 7 november 2009 @ 03:32:54 #49
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74475846
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:31 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

en zwaailichten? dat voeren voornamelijk alleen bergingsbedrijven en werkverkeer, dat zijn dus echt de grootste aso's op weg die personen denken echt dat ze alles voor het zeggen hebben
die vallen bij mij dan ook niet onder de categorie chauffeurs

nu weet ik het zeker!
Je hebt gelijk Barca!
pi_74475855
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:32 schreef druppelkut het volgende:

[..]

nu weet ik het zeker!
Je hebt gelijk Barca!
wie voeren nog meer zwaailichten dan? normaal vrachtverkeer voert geen zwaailicht hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')