Ik heb niks tegen Raymann, alleen zijn show is kut.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:32 schreef Hukkie het volgende:
Vind er ook werkelijk geen moer aan, terwijl die Rayman wel een geschikte vent is.
Morgen heeft hij een ontmoeting met Joran van der Sloot, vertel eens Joran wie is je vader en wie is je moeder.quote:
Meestal heeft hij het laaste programma op 1 na koefnoen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:40 schreef nicknicknickname het volgende:
gewoon een leuk programmagedachte op 0 en kijken maar
![]()
daarna weer tijd voor een serieus programma
en daarvoor is uitzending gemist uitgevondenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:43 schreef Politiek het volgende:
[..]
Meestal heeft hij het laaste programma op 1 na koefnoen.
er zitten knopjes op je ab hequote:Op zaterdag 7 november 2009 01:04 schreef boofer het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit gelachen om Raymann is laat... totaal geen humor en veel te multi-culti-politiek-correct-gezever. Van mij mag het van de buis!
Dushi, is zij die dikke surinamer met een veel te glimmende huid? iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:47 schreef ShiroYasha het volgende:
Hij bedoeld het goed, maar ik vind het niet leuk.
Ook zijn typetjes vind ik eerder irritant dan grappig
On a Side-note: Wendy van Dijk.. Ushi vond ik zeer grappig en leuk. Dushi daarentegen vind ik een neppe-niet-grappige-negerin-die-een-nekschot-mag-krijgen.
Ja.. ziet er niet uit gewoon..quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:49 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Dushi, is zij die dikke surinamer met een veel te glimmende huid? idd
Terechte klacht, wat een kut programma is dat zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef Politiek het volgende:
http://www.nps.nl/nps/raymann/#
[ afbeelding ]
Ik heb toch iedere zaterdag een zap moment elke keer als deze show op tv komt moet ik kotsen.
Werkelijk deze hele show heeft geen inhoud, tante Es bekt met Herman van Veen.
Ik hoop dat mijn klacht duidelijk is.
Raymann is laat wat een kutshow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |