Wie moet dat modereren ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Kan er geen apart Tong-subforum geopend worden?
Wish you where her is mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Ben benieuwd wat je van deze collectie vind.
Wish you where her is mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Het album zelf bevat het meest geniale nummer ooit, Shine On You Crazy Diamondquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wish you where her is mooi.
Een klassieker de rest is bagger
En als het aan mij ligt wordt dat de #1 in de Fok! Top 2000quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het album zelf bevat het meest geniale nummer ooit, Shine On You Crazy Diamond
Ben niet zo van de Bluezz maar dit is mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat tong80 hier van vindt:
Queen zou ik nooit iets van kopen maar wel één van de beste live bands ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Die hebben waarschijnlijk niet eens gerepeteerd en dan ditquote:Op zondag 8 november 2009 03:48 schreef Arn0 het volgende:
Lennon samen met andere helden zoals Keith Richards, Eric Clapton en Mitch Mitchel. Dit moet je goed vinden
Met Jah Wobble en Ginger Baker. Perfect.quote:
Bedankt, wel een tof nummertjequote:
Hier wordt Sinterklaas niet blij van Edgar.quote:
Niet ?quote:Op zondag 8 november 2009 04:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt Sinterklaas niet blij van Edgar.
Vind dit beter bij je passen, Tongquote:
Humor om te lachen ?quote:Op zondag 8 november 2009 04:19 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Vind dit beter bij je passen, Tong![]()
[ afbeelding ]
Neeeuhhhhnix voor tongquote:Op zondag 8 november 2009 04:19 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Vind dit beter bij je passen, Tong![]()
[ afbeelding ]
Ja vooral Corry en de Rekels en Eddy Christianie.quote:
akkoord, ik ga is bedenken of ik nog wat juweeltjes ken vanuit de prehistoriequote:Op zondag 8 november 2009 04:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja vooral Corry en de Rekels en Eddy Christianie.
Ze hadden Yoko in de vuilniszak moeten laten zitten bij het volgende nummerquote:Op zondag 8 november 2009 03:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk niet eens gerepeteerd en dan dit![]()
Tuurlijkquote:
Heeft 100 mooiere nummers gemaaktquote:
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanaf 4:15 Quo Vadis, een klassieker wmb
Trustenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:28 schreef Grimbert het volgende:
ik weet 't niet meer, an ald ie wodka maakt het niet makkeljijkklker. im ga slapen
Pinkpop 79quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En als we dan toch in de Nederlandstalige zijn
Dat lijkt me vrij raar, want toen heeft hij Helter Skelter helemaal niet gespeeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
Zag McCartney laatst nog in Arnhem Helter Skelter was het hoogtepunt.
Ik zag het op TV en hij rockte geweldig. Sory dat ik me vergis. Maar zo zit het in mijn geheugen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij raar, want toen heeft hij Helter Skelter helemaal niet gespeeld
Het is inderdaad een geweldige live-act, maar de setlist is vrij afgezaagd jammer genoegquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het op TV en hij rockte geweldig. Sory dat ik me vergis. Maar zo zit het in mijn geheugen.
Wie was er niet verliefd ?quote:
quote:
London Calling. Het beste album ooit.quote:
Eén van de mooiste nummers ooit. Het was het eerste nummer dat ik draaide toen mijn beste vriend was doodgereden. Alweer 23 jaar geleden.quote:
Mooie uitvoering.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:52 schreef contactpersoon het volgende:
quote:
Smaak kun je niet uitleggen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
een van de weinige bandjes waarvan ik waarschijnlijk niet begrijp wat Tong daarin ziet of hoort
ik weet het. Post uit respect.quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smaak kun je niet uitleggen.
RIP Jeffrey
Grappig.quote:
Met een geweldige bassistquote:
Moet er meer van horen denk ik. Dit vind ik weinig opwindend.quote:
Ja niet onaardig. Maar de stem is zo saai.quote:
Nee sorryquote:
Deze is al goed genoegquote:Op maandag 30 november 2009 03:03 schreef Levolution het volgende:
Kan haast niet anders:
Kon de betere versie niet vinden.
Leuk. Kruising tussen Fear Factory RATM en UDSquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ook wel eens verbasterd tot deaf moon.
Er zijn er zo veel.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef contactpersoon het volgende:
Schandalig ondergewaardeerde band trouwens.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn er zo veel.
Niet elke band heeft het management en platenmaatschappij achter zich staan om groot te worden zoals Kane
Triest de waarheid is soms gruwelijkquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
Tong?
Post maar eens een muziekje wat ik goed vind.
Ik kan er nog altijd niet mee om gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest de waarheid is soms gruwelijk
quote:Op donderdag 3 december 2009 03:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik kan er nog altijd niet mee om gaan![]()
![]()
![]()
Heb ooit een topic over ze geopend. Zoeken lukt even niet op Fok.quote:
die zal ik dan gemist hebben. Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een topic over ze geopend. Zoeken lukt even niet op Fok.
Geloof dat er 2 users in gepost hebben.
Samen met Bob Forrest de meest onwaarschijnlijke rockster die meisjes boven hun bed hangen.quote:
grappig, die kende ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk.
Je kunt het goedmaken door iets van de Scientists te posten
Theo is coolquote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ook al niet.
Wij willen meer meer meer van Tong80 horen
(en ik doe natuurlijk de groeten aan Theo)
Ik klik even niet op je plaatjes. Kijk nu naar de Docu over Ton Sijbrands. De levende legende.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Theo is op StuBru zeker en vast kei nijg
Ok voor laterquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik post nog even iets voor sevvens dan
quote:
Geweldige band uit Spanje dacht ik. Te onbekend.quote:
quote:
Tong zal zeggen dat ze niet slecht zijn, hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:03 schreef schaap001 het volgende:
veruit de beste van alle tweede generatie amerikaanse punkbands
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Tong zal zeggen dat dit wat zegt over de tweede generatie US punkbands
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
rare quote
fuck:
Lagwagon, eat this
quote:
ik wilde net posten dat er geweldige opnamen van NRA op 3voor12 stondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En niet op YouTube, maar wel geluid
NRA - XYZ
nou ja, dat was het eerste wat bij je post opkwam, tot ik op het linkje klikte en me realiseerde dat we het over hetzelfde haddenquote:
Of deze?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
eigenlijk op zoek naar Drivin 'n Crying - Straight to hell, maar deze kan ook
quote:
Beste nummer van het album mijn inziensquote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Niet hun beste album maar wel een klassiek nummer.
Er stonden er dan ook veel slechte opquote:Op donderdag 24 december 2009 18:33 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Beste nummer van het album mijn inziens.
Mijn boxjes hebben het begeven ik heb momenteel geen geluidquote:Op donderdag 24 december 2009 18:28 schreef trebremmit het volgende:
Mischien vind je Fucked Up wel wat?
ben momenteel van dimeadozen.org aan het downloaden:quote:
Hier moet ik even serieus op reageren. Mijn beste vriend overleed op zijn 26ste.quote:
Misschien dat je hier wel vrolijk van wordt , denk maar aan z'n zusquote:Op zondag 27 december 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier moet ik even serieus op reageren. Mijn beste vriend overleed op zijn 26ste.
Waren we bij de crematie als vriendengroep.
Er was een preek van de dominee die zei : 'En nu muziek waar Peter zo van hield.'
Speelden ze Kate Bush the man with the child in his eye en Blowing in the wind van Dylan. Kon ik mee leven hoewel het muziek was waar Peter niet van hield.
Toen als derde Gold van Spandau Ballad. Zijn zus had de muziek uitgekozen en had geen flauw idee waar ie van hield. De muziek waar ie de grootste schurftekel aan had werd dus gedraaid. Ik kon er al niet naar luisteren maar als ik dat nummer nu hoor denk ik aan Peter en word dubbel verdrietig.
Een topic voor scanman1?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:53 schreef scanman1 het volgende:
Het wordt wel tijd dat dit topic een keer op slot gaat want het is al zwaar vervelend intussen.
Goed idee. Welke muziek zou ik goed vinden? Ik kan je uit de droom helpen. Ik vind heel erg veel goed, maar dan wel vooral het bekende werk vanaf de jaren 70 t/m de jaren 90. Toen hield ik me dagelijks bezig met hitlijsten enz enz. Fleetwood Mac, Genesis, Grönemeyer, Queen, Earring, Meatloaf enz enzquote:
Enerverend. Ik begrijp nu je jaloezie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Goed idee. Welke muziek zou ik goed vinden? Ik kan je uit de droom helpen. Ik vind heel erg veel goed, maar dan wel vooral het bekende werk vanaf de jaren 70 t/m de jaren 90. Toen hield ik me dagelijks bezig met hitlijsten enz enz. Fleetwood Mac, Genesis, Grönemeyer, Queen, Earring, Meatloaf enz enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |