Yups... maar geen problemen met zijn luchtwegen, zover wij kunnen zien.quote:
Hou het maar goed in de gatenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups... maar geen problemen met zijn luchtwegen, zover wij kunnen zien.
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...quote:
Kan me dat goed voorstellen, wees maar voorzichtig en ga naar een dokter als jullie het niet vertrouwen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef peaceman het volgende:
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...
Maar door die mediagekte en een ziek kind maak je je wel meer zorgen, terwijl je verstand zegt: niet gek laten maken door die theatrale mediahype over de Mex. griep...
Het is ook wel een beetje ongrijpbaar waarom er verder gezonde kinderen aan overlijden. In relatieve getallen stelt het weinig voor maar daar heb je niets aan als het jezelf betreft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...
Maar door die mediagekte en een ziek kind maak je je wel meer zorgen, terwijl je verstand zegt: niet gek laten maken door die theatrale mediahype over de Mex. griep...
Gelukkig kan Lennon tegen een stootje, Diaan laat hem regelmatig vallenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, wees maar voorzichtig en ga naar een dokter als jullie het niet vertrouwen!
Jawohl. Peterquote:Het plaatje: eentje van de Lulofs?
Precies... aan een normale griep overlijden jaarlijks ongeveer 1000 mensen, maar daar hoor je nooit wat over. Nu staat elke overledene groot in elk nieuws... dat is het psychologische verschil...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje ongrijpbaar waarom er verder gezonde kinderen aan overlijden. In relatieve getallen stelt het weinig voor maar daar heb je niets aan als het jezelf betreft.
Hij krijgt ook nog een hoop kinderziekten, dat weet je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef peaceman het volgende:
Dat punt vind ik wel het grootste nadeel eigenlijk van het ouderschap.
Ik poker niet meer, ik heb m'n account leeggespeeld. Als ik weer ga spelen, zeker niet bij Pokerstars. Je speelt daar meer tegen de software dan tegen de tegenstanders.quote:
Yups, maar dat weet je.. dit is meer ongrijpbaar (als ie idd griep heeft!)quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog een hoop kinderziekten, dat weet je?
hier geen last vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik poker niet meer, ik heb me account leeggespeeld. Als ik weer ga spelen, zeker niet bij Pokerstars. Je speelt daar meer tegen de software dan tegen de tegenstanders.
neuh... ik hou het bij fun play.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speel je al toernooien voor geld?
Dan merk je er ook niks van. Ik speelde vooral toernooitjes met 180 man voor $4,40. Je ziet dan patronen terugkeren. Eén van die patronen is dat na een uur spelen de helft van de spelers weg moet. Als je shortstack bent en je gaat vlak voor dat het uur voorbij is all-in met AA en je wordt gecalled door iemand met een grotere stack, dan ben je altijd de klos. Ik heb met AA (all in voor de flop) in die situatie verloren van handen als J4 en zelfs 74. De tegenstander maakt dan ook gebruik van kennis over de software van Pokerstars.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
neuh... ik hou het bij fun play.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel zit te soppen bij Jonathan Woss, zeker?
Dat is idd raar... enfin ik ga maar eensquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan merk je er ook niks van. Ik speelde vooral toernooitjes met 180 man voor $4,40. Je ziet dan patronen terugkeren. Eén van die patronen is dat na een uur spelen de helft van de spelers weg moet. Als je shortstack bent en je gaat vlak voor dat het uur voorbij is all-in met AA en je wordt gecalled door iemand met een grotere stack, dan ben je altijd de klos. Ik heb met AA (all in voor de flop) in die situatie verloren van handen als J4 en zelfs 74. De tegenstander maakt dan ook gebruik van kennis over de software van Pokerstars.
Hij moet gewoon van de coke afblijven.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
maar hij lijkt weer op aarde te zijn geland, dus dat was wel leuk om te zien.
Trusten. peaceman. Ik wens je kleine beterschapquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd raar... enfin ik ga maar eens
Namens Lennon: dada...quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten. peaceman. Ik wens je kleine beterschap
Gelukkig heb je er nu minder last van.. he?!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben blij dat we 25 jaar geleden geen internet hadden. Ik was dag en nacht aan het kaarten met bluf spelletjes. Ik ben verslavings gevoelig en zou niks anders doen dan pokeren op het net.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je er nu minder last van.. he?!
Ik ken wel een aantal mensen die behoorlijk in de problemen zijn geraakt door internetpoker.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben blij dat we 25 jaar geleden geen internet hadden. Ik was dag en nacht aan het kaarten met bluf spelletjes. Ik ben verslavings gevoelig en zou niks anders doen dan pokeren op het net.
Ook.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Actrice?
quote:Nederlands?
Kost geen geld, dat scheelt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind FOK! al een behoorlijke verslaving.
Dat denk ik zeker.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik kom niet op de naam.
Dit wordt mijn grootste oh Jaatje ooit
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:49 schreef tong80 het volgende:
Je hebt van die dagen.
Met Carnaval vroeg ooit iemand aan me jij bent toch Herman ?
Nee zei ik zo dronken was ik.
quote:was een Duits actrice, schrijfster en zangeres. Ze wordt wel eens vergeleken met die andere Duitse diva, Marlene Dietrich, die in Amerika veel beter uit de verf kwam. De vergelijking betreft vooral het type vrijgevochten, zelfbewuste vrouw. Zonder meer geldt
als een van de belangrijkste actrices van het naoorlogse Duitsland.
quote:She began a new career in 1963 as a singer and surprised her audiences with the deep, smoky quality of her voice and the many lyrics, which she wrote herself. Fans around the world rallied in her support as she defeated cancer several times. She returned to Berlin after the reunification.
Volgens Google niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze wel eens in een aflevering van Derrick meegespeeld?
Fritz Wepper had volgens mij wel sterallures.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Diva's doen niet mee aan Krimi's.
O wee als je dan "opeens" haar naam weet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:56 schreef broer het volgende:
Ik weet haar naam niet, maar dit is wel een mooi liedje dat ik nu even ga YouTuben.
Kom je nog wat zinnigs posten in semibikkeltijd?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef broer het volgende:
Geen zorgen, ik heb de versie van Dietrich bekeken.
Ach ja, dat was ook een beetje dom van mij. Maar je hebt semibikkeltijd opgegeven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:12 schreef broer het volgende:
Ik post bij voorkeur nooit iets zinnigs.
Mea culpa. Ik noemde je een kutnewbie. Maar dat doe ik wel vaker en hoort in feite bij de testquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb één keer gepost in semibikkeltijd. Dat was geen succes
Die test laat ik, net als Crack_, graag aan mij voorbij gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mea culpa. Ik noemde je een kutnewbie. Maar dat doe ik wel vaker en hoort in feite bij de test
Nee, niet opgegeven. Er was de laatste tijd alleen zo'n hoop zinloos gedoe. Daar zit ik niet zo op te wachten en dan besteed ik mijn tijd liever op een leuke manier.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt semibikkeltijd opgegeven?
Ik heb het idee dat zij niet meer langskomt omdat het niks is geworden met Lamon, al heeft niemand dat met zoveel woorden gezegd. Dus compleet onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die test laat ik, net als Crack_, graag aan mij voorbij gaan
Dat snap ik wel. Maar we zijn weer met een schone lei begonnen en dat lijkt tot nog toe redelijk te werken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef broer het volgende:
Nee, niet opgegeven. Er was de laatste tijd alleen zo'n hoop zinloos gedoe. Daar zit ik niet zo op te wachten en dan besteed ik mijn tijd liever op een leuke manier.
Tussen ons is het ook nooit wat gewordenquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij niet meer langskomt omdat het niks is geworden met Lamon, al heeft niemand dat met zoveel woorden gezegd. Dus compleet onvergelijkbaar.
Ah, dat is mooi. Dan kom ik binnenkort weer YouTube-clipjes posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Maar we zijn weer met een schone lei begonnen en dat lijkt tot nog toe redelijk te werken.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Tussen ons is het ook nooit wat geworden
Dat doen ze al as we speak, dus laat maar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:28 schreef broer het volgende:
Ah, dat is mooi. Dan kom ik binnenkort weer YouTube-clipjes posten.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat doen ze al as we speak, dus laat maar.
Goeiemorgen.quote:
Ik hoop hetquote:
Het is een vrouw?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
Jaren 70 is goed
Meneertje is fout. Evenals soul.
Nee hij was de eerste zwarte die......quote:
... Arthur Ashe heette?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:57 schreef tong80 het volgende:
Nee hij was de eerste zwarte die......
Goed de eerste zwarte die een grand slam won.quote:
Het is Hildegard Knef.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Kom, hoeveel Duitse diva's kennen we
Shit ja. Ik kwam maar niet op de naamquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Hildegard Knef.
Schaam jullie!
Ik heb net pas teruggelezen en ja Lennon is weer beterquote:
Tong... hij kruipt echt. Handjes voor zich en op de knietjes voorzichtig knietje voor knietje vooruit. Ik zal binnenkort een filmpje maken als bewijs.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef tong80 het volgende:
Hij glijdt Diaan. Dat is geen kruipen op een houten vloer
Coolquote:Op woensdag 11 november 2009 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong... hij kruipt echt. Handjes voor zich en op de knietjes voorzichtig knietje voor knietje vooruit. Ik zal binnenkort een filmpje maken als bewijs.
quote:
Ja, dat is waar. Helemaal even nog rust omdat Twan naar een feestje is.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook even rust voor jou. Je zult hem nu nog meer in de gaten moeten gaan houden.
En daarna gewoon de video aanzetten met Hole in the Wall. Hi-la-rischquote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Helemaal even nog rust omdat Twan naar een feestje is.
Hoe weet je dat we dat opgenomen hebben? Twan vindt het een geweldig programma en ik neem het elke week voor hem op!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna gewoon de video aanzetten met Hole in the Wall. Hi-la-risch
Nee niks. Met het verscheiden van wyccie is deze reeks op sterven na dood.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef brother52 het volgende:
Heb ik veel gemist afgelopen week?
Nee, het laatste plaatje is door een newbee geraden. Ik ben er nu vandoor. Tot laterquote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef brother52 het volgende:
Tijd om weer eens te gaan reanimeren dus.
Staat er nog een plaatje open?
Dan plaats ik wel even een nieuwe.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het laatste plaatje is door een newbee geraden. Ik ben er nu vandoor. Tot later
Ik was er afgelopen maandag bij.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ze graag willen zien in Paradiso maar beide concerten waren binnen no-time uitverkocht
Flink hard zeker? Hebben ze Selling Jesus nog gespeeld?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen maandag bij.
Het was erg goed, ze heeft nog steeds een dijk van een stem.
Met het volume viel het best wel mee, ik had eigenlijk mijn oordoppen niet in hoeven doen.quote:
Daar openden ze mee.quote:Hebben ze Selling Jesus nog gespeeld?
Geweldigquote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met het volume viel het best wel mee, ik had eigenlijk mijn oordoppen niet in hoeven doen.
[..]
Daar openden ze mee.
Het was verrassend dat ze Weak vrij vroeg in de set speelden. Ik had verwacht dat ze daarmee zouden afsluiten.
Skin heeft trouwens een vreemde manier van crowdsurven. Ze gaat gewoon bij de mensen op de schouders staan.
Zij is te gekquote:Op woensdag 11 november 2009 19:48 schreef brother52 het volgende:
Onder 'Twisted' is ze het balkon nog opgeklommen.
Dat was bij het eerste nummer al duidelijk.quote:
Het wordt eigenlijk weer een nieuw kapsel.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Eindelijk wordt het kapsel afgemaakt
Maar wat een strotquote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was bij het eerste nummer al duidelijk.
Ze kwam op met een enorme zilveren wuppie op haar hoofd.
Absoluut.quote:
Ik heb wel eens een interview met haar gezien. Heel druk, vriendelijk, heel veel lachen en behoorlijk plat Engels sprekend.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut.
Als ze gewoon praat heeft ze een heel erg lief stemmetje, dan verwacht je niet dat er zo'n geweldig geluid uit kan komen.
Whehehe. Ik heb uitgedeeld, maar niet zoveel. Ik was laat thuis waardoor ik waarschijnlijk het begin van de festiviteiten (quote:
Hier in de buurt in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Doen ze niet aan Sint Maarten in Amsterdam?
Ik heb niets geraden hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ben jij niet aan de beurt voor een plaatje, Scrutinizer?
Debby, Debsquote:Op donderdag 12 november 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Deborah is dan ook een afschuwelijke naam.
Correctquote:Op donderdag 12 november 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Jerry Garcia. Peace, maaaaaaaan.
Ik woon op een hofje, zeg maar een zijstraatje. Had snoep in huis maar niemand belde aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een leuk feest is Sint Maarten toch.
Is erg leuk. Overal vlaggen en kaarsen en lampions.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier ook geen Sint Maartengangers...nog nooit gezien ook eigenlijk.
Lijkt me ook wel heel gezellig, vroeger hielden we op de camping nog wel eens een lampionnenoptocht.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is erg leuk. Overal vlaggen en kaarsen en lampions.
Hoezoquote:Op donderdag 12 november 2009 10:39 schreef brother52 het volgende:
WA is aan de beurt om er een nieuw plaatje op te gooien.
Ik kom al jaren in deze topics maar die regel is me vreemd.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:43 schreef brother52 het volgende:
Zij heeft de laatste geraden en volgens haar eigen regel moet zij dan een nieuwe plaatsen.
Nee,quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie hier nou ook al regeltjes?
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Sorry, ik moest lachen toen-ie z'n hoofd stootte aan de vloer
Die is er snel bij, zeg!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Even showen...
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Stiekem hoopte ik op een nieuw plaatje.
En jij bent ook nog eens veel ouder dan zij, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond haar altijd een enorme muts en ik constateer met enig genoegen dat ze meer rimpels heeft dan ik.
Dat ga ik eens fijn Googlen en dan doe ik er waarschijnlijk het zwijgen toequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij bent ook nog eens veel ouder dan zij, toch?
Dus is het logisch dat jij minder rimpels hebt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Whahaha! Ik ben NIET ouder dan mevrouw Hoffs.
Niet echt. Ik ken ook mensen van vijf, tien jaar jonger dan ik met meer rimpels.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus is het logisch dat jij minder rimpels hebt.
Dat is natuurlijk ook het voordeel van zo dik zijn, de huid blijft strak gespannen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ken ook mensen van vijf, tien jaar jonger dan ik met meer rimpels.
Ik ben de tel een beetje kwijt, maar volgens mij weeg ik nu 450 kiloquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is natuurlijk ook het voordeel van zo dik zijn, de huid blijft strak gespannen.
ON TOPIC?!quote:OT:
Nee.quote:Brit?
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Sekssymbool? Meneer heeft veel geld, bedoel je?
Ga je regelmatig naar de weegbrug?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben de tel een beetje kwijt, maar volgens mij weeg ik nu 450 kilo![]()
Jaquote:[..]
ON TOPIC?!![]()
Canadees?quote:[..]
Nee.
De wát?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je regelmatig naar de weegbrug?
Ja, dat is enkel en alleen mijn schuldquote:JaDoor jou verzandt dit topic meer dan eens tot een soort van slowchat.
Nee.quote:Canadees?
Het nichtje van Lennart Nimoy de acteur die Dr Spock speelde in Star Trek.quote:
Ik ook haha.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Sorry, ik moest lachen toen-ie z'n hoofd stootte aan de vloer
Hij heeft al een paar keer in de box gestaan, zichzelf opgetrokken.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het duurt trouwens nog maar even en hij gaat staan. Hij probeert het al een beetje op z'n linkerbeen.
Coolquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft al een paar keer in de box gestaan, zichzelf opgetrokken.![]()
Goedemorgen![]()
Ja en aan een borrel.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:57 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy,
ben jij ook zo toe aan het weekend?
Geen puf voor. Ik schenk zo gewoon zelf een drankje in en blijf lekker thuis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
Het is wat laat voor de vrijmibo, maar je kan natuurlijk wel zo na het eten een kroeg induiken.
Heb jij de vrijmibo al gehad?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef wyccie het volgende:
Het is wat laat voor de vrijmibo, maar je kan natuurlijk wel zo na het eten een kroeg induiken.
Eerst dit even wegwerkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er nog meer gezellig mee?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst dit even wegwerken
[ afbeelding ]
After dinner weed?quote:
Ik ben nooit zo'n fan van weed geweest. Wordt er zo suf en slaperig van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een fijne omdat je op dat moment sowieso al weinig bloed in je hoofd hebt.
Ik ook, zonder het drankje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen puf voor. Ik schenk zo gewoon zelf een drankje in en blijf lekker thuis.
Daar waren ze wel mee bezig toen ik weg ging. Ik houd daar niet zo van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij de vrijmibo al gehad?
Er zijn feitelijk twee hoofdsoorten wiet te onderscheiden. Van de één, de Indica-variant, word je suf. Van de ander, de Sativa, word je scherp en actief. Ik rook het liefst Sativa maar het is moeilijk daar een lichte soort van te vinden. De zwaardere vind ik veel te heftig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van weed geweest. Wordt er zo suf en slaperig van.
Netwerken... goed voor je carrière.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef wyccie het volgende:
Daar waren ze wel mee bezig toen ik weg ging. Ik houd daar niet zo van.
Ik ben al scherp en actief genoeg...... Ik hou het lekker bij een alcoholische versnapering op zijn tijd. Wordt ik wat losser van zonder dat ik lig te pitten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn feitelijk twee hoofdsoorten wiet te onderscheiden. Van de één, de Indica-variant, word je suf. Van de ander, de Sativa, word je scherp en actief. Ik rook het liefst Sativa maar het is moeilijk daar een lichte soort van te vinden. De zwaardere vind ik veel te heftig.
Hehe, ik heb veel lol met mijn collega's (soms iets te veel), dus die smoes gaat in mijn geval niet op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Netwerken... goed voor je carrière.
(ik doe daar ook nooit aan mee met als smoes dat ik alleen drink met vrienden)
Met een hoofddoek naar je werk gaan en zeggen dat het niet mag van Allah?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ik heb veel lol met mijn collega's (soms iets te veel), dus die smoes gaat in mijn geval niet op.
En netwerken hoeft in mijn functie gelukkig niet.
Of gewoon Nee zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Met een hoofddoek naar je werk gaan en zeggen dat het niet mag van Allah?
Dan blijven ze het steeds proberen.quote:
In een eenmanszaak wel.....quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Mag je wel blowen op zo'n vrijmibo?
In mijn branche is het wel redelijk geaccepteerd maar het wordt wel tegen je gebruikt als ze een stok zoeken om je mee te slaan.quote:
In mijn sportbranche ben je erg vatbaar voor stokslagen als je het doet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn branche is het wel redelijk geaccepteerd maar het wordt wel tegen je gebruikt als ze een stok zoeken om je mee te slaan.
Sporters zijn geen gebruikersquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In mijn sportbranche ben je erg vatbaar voor stokslagen als je het doet.
Andere middelen wel. Ken wel fighters die pillen en poeiers nuttigen......quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporters zijn geen gebruikers
Dat zijn van die mensen die je liever niet in de kroeg tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andere middelen wel. Ken wel fighters die pillen en poeiers nuttigen......Niet zo'n jofele combo..... 98 kilo aan spieren zwaar onder de coke......
Klopt. Dat soort gasten geven de martial arts een zeer slecht imago.....helaas.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die je liever niet in de kroeg tegenkomt.
Mijn weekend is vanmiddag om 2 uur al begonnenquote:
Ha Brotherquote:
Dat van mij al bijna een jaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn weekend is vanmiddag om 2 uur al begonnen
Nog geen nieuwe opdracht gevonden? Of ben je ook niet echt op zoek?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat van mij al bijna een jaar
Niet echt op zoek. Belastingtechnisch zou het ook niet zo handig zijn om dit jaar nog als zelfstandige te beginnen, dus vanaf volgende maand begin ik te werven om vanaf januari als zelfstandige te beginnen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe opdracht gevonden? Of ben je ook niet echt op zoek?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet echt op zoek. Belastingtechnisch zou het ook niet zo handig zijn om dit jaar nog als zelfstandige te beginnen, dus vanaf volgende maand begin ik te werven om vanaf januari als zelfstandige te beginnen.
Ik hoop een nieuw netwerk te kunnen aanboren. Een groot deel van mijn huidige netwerk kan ongezien de tyfus krijgen. Ik heb, vooral de laatste paar jaar, vooral met tuig, onkundige mensen en gebakken-lucht-verkopers te maken gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dat is goed nieuws. Dan kan het netwerken weer gaan beginnen.
Je hebt iets in het ICT management gedaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop een nieuw netwerk te kunnen aanboren. Een groot deel van mijn huidige netwerk kan ongezien de tyfus krijgen. Ik heb, vooral de laatste paar jaar, vooral met tuig, onkundige mensen en gebakken-lucht-verkopers te maken gehad.
Je bent dus goed bekend met mijn vriendenkring?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop een nieuw netwerk te kunnen aanboren. Een groot deel van mijn huidige netwerk kan ongezien de tyfus krijgen. Ik heb, vooral de laatste paar jaar, vooral met tuig, onkundige mensen en gebakken-lucht-verkopers te maken gehad.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt iets in het ICT management gedaan?
Vrienden mogen prutsers zijn als ze dat zelf ook maar inzien want ik ga niet mee in praatjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus goed bekend met mijn vriendenkring?
Waren het maar prutsers, dan weet je nog een beetje wat je er aan hebt. En deden ze nog iets van wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik zeg ook altijd: prutsers vind je overal.
Ach het zijn allemaal goede lieden om als vrienden te hebben maar beroepshalve moet ik ze niet. Maar friends and business don't mix.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrienden mogen prutsers zijn als ze dat zelf ook maar inzien want ik ga niet mee in praatjes.
Onder prutsers versta ik iedereen die om wat voor reden hun werk niet goed doen. Omdat ze het niet kunnen, omdat hun ego in de weg zit, slecht geïnformeerd zijn, omhoog gevallen zijn of wat dan ook: prutsers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waren het maar prutsers, dan weet je nog een beetje wat je er aan hebt. En deden ze nog iets van wat ze moeten doen.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar friends and business don't mix.
Je verdient je geld met werk en je maakt je geld op met je vrienden.quote:
Ciao Scrutquote:
Is de baggerlayout verplicht?quote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef wyccie het volgende:
Het is raar om te posten in de baggerlayout. Alsof ik niet ben ingelogd.
Twitteren is zéker niet verplicht!quote:Twit: ik ben pannenkoeken aan het bakken.
Dat zit er toch al heel lang aan te komen? Ik probeer eens in de zoveel tijd te wennen aan deze layout.quote:
Daar doe ik dan ook niet aan mee, hoe schattig ik het vogeltje ook vind.quote:Twitteren is zéker niet verplicht!
Bagger is wit met grijs? (geen idee welke ik gebruik)quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zit er toch al heel lang aan te komen? Ik probeer eens in de zoveel tijd te wennen aan deze layout.
[..]
Daar staat ook geen lijntje maar het tekstvak is iets donkerder dan het vlak daarnaast. Het vraagt inderdaad wel om een goede monitor. Voor tong zal het ook niets zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 15:19 schreef wyccie het volgende:
Ja. Ik vind het te licht, maar waarschijnlijk is mijn monitor ook niet goed.
Op mijn scherm zie ik helemaal geen scheidingslijntje tussen het tekstvak en het vlak links ervan, waar de naam en het plaatje staan.
Klopt, het is Chris Noth.quote:Op zondag 15 november 2009 17:32 schreef wyccie het volgende:
die kerel uit Sex and the City en Law & Order.
Mooiquote:
Houdoequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Om 8 uur al? Zo vroeg ben ik nog niet eens... heb er weleens om half 9 gestaan.
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ga Lennon aankleden en zo Twan ophalen en dan boodschappen doen.
Komt het wel eens in je op om zelf een plaatje te posten, tong?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |