Yups... maar geen problemen met zijn luchtwegen, zover wij kunnen zien.quote:
Hou het maar goed in de gatenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups... maar geen problemen met zijn luchtwegen, zover wij kunnen zien.
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...quote:
Kan me dat goed voorstellen, wees maar voorzichtig en ga naar een dokter als jullie het niet vertrouwen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef peaceman het volgende:
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...
Maar door die mediagekte en een ziek kind maak je je wel meer zorgen, terwijl je verstand zegt: niet gek laten maken door die theatrale mediahype over de Mex. griep...
Het is ook wel een beetje ongrijpbaar waarom er verder gezonde kinderen aan overlijden. In relatieve getallen stelt het weinig voor maar daar heb je niets aan als het jezelf betreft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doen we ook hoor... Hij is ook niet suf, wel hangerig, maar als ie wakker is, is ie heel alert...
Maar door die mediagekte en een ziek kind maak je je wel meer zorgen, terwijl je verstand zegt: niet gek laten maken door die theatrale mediahype over de Mex. griep...
Gelukkig kan Lennon tegen een stootje, Diaan laat hem regelmatig vallenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan me dat goed voorstellen, wees maar voorzichtig en ga naar een dokter als jullie het niet vertrouwen!
Jawohl. Peterquote:Het plaatje: eentje van de Lulofs?
Precies... aan een normale griep overlijden jaarlijks ongeveer 1000 mensen, maar daar hoor je nooit wat over. Nu staat elke overledene groot in elk nieuws... dat is het psychologische verschil...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje ongrijpbaar waarom er verder gezonde kinderen aan overlijden. In relatieve getallen stelt het weinig voor maar daar heb je niets aan als het jezelf betreft.
Hij krijgt ook nog een hoop kinderziekten, dat weet je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef peaceman het volgende:
Dat punt vind ik wel het grootste nadeel eigenlijk van het ouderschap.
Ik poker niet meer, ik heb m'n account leeggespeeld. Als ik weer ga spelen, zeker niet bij Pokerstars. Je speelt daar meer tegen de software dan tegen de tegenstanders.quote:
Yups, maar dat weet je.. dit is meer ongrijpbaar (als ie idd griep heeft!)quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog een hoop kinderziekten, dat weet je?
hier geen last vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik poker niet meer, ik heb me account leeggespeeld. Als ik weer ga spelen, zeker niet bij Pokerstars. Je speelt daar meer tegen de software dan tegen de tegenstanders.
neuh... ik hou het bij fun play.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speel je al toernooien voor geld?
Dan merk je er ook niks van. Ik speelde vooral toernooitjes met 180 man voor $4,40. Je ziet dan patronen terugkeren. Eén van die patronen is dat na een uur spelen de helft van de spelers weg moet. Als je shortstack bent en je gaat vlak voor dat het uur voorbij is all-in met AA en je wordt gecalled door iemand met een grotere stack, dan ben je altijd de klos. Ik heb met AA (all in voor de flop) in die situatie verloren van handen als J4 en zelfs 74. De tegenstander maakt dan ook gebruik van kennis over de software van Pokerstars.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
neuh... ik hou het bij fun play.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel zit te soppen bij Jonathan Woss, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |