Jij kijkt met een fleshlight "aan" naar gerard jolingquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:41 schreef Drinky het volgende:
mischien bedoelen ze met buis wel een fleslight, dan kan het wel kloppen
Jij nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:48 schreef GODMILJAAR het volgende:
[..]
Jij kijkt met een fleshlight "aan" naar gerard joling?
Natuurlijk niet smeerlapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wegmisbruikersquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
Welke reden kun jij verzinnen om WEL sbs te kijken?
Piets weerberichtquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
+ Red mijn vakantiequote:
Hij schijnt iets te doen in onderweg naar morgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das toch die doministeentjes fappert?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef fs180 het volgende:
Alberto - Dat dit kan in Nederland - Stegemanquote:
yeah, en peter R. zal wel niet hard gaan denk?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef Biskwie het volgende:
[..]
hey, jij ook hier?![]()
![]()
zondag weer WMB
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:39 schreef nattermann het volgende:
"Al weken lang zit heel Nederland aan de buis gekluisterd, om te kijken naar Popstars 2009!"
"Al weken lang zit heel Nederland aan de buis gekluisterd voor Domino Day 2009"
Klacht: Rot toch op met je al weken lang, ik kijk heul niet zo veel SBS en laat staan weken lang
Klacht 2: De stem van SBS6, ik bepaal zeker zelf wel of ik weken lang kijk
Dat was het
Ja, precies hetzelfde hier. Zag 1 minuut preview en vond er al geen reet aan. En dan vergelijken met Housequote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
De nieuwe hitserie Castle, die in Amerika al 12 miljoen kijkers trok ! jij kijkt natuurlijk ook ?!
ja Amerika heeft over de 300 miljoen inwoners, nounou wat een hitserie, en ik vind er verder ook geen fuck aan
12 miljoen kijkers zou dus 4% van de gehele bevolking zijn. 4% van 16 miljoen is 640000 wat overeenkomt met een programma als Expeditie Robinson. Hitserie, mijn aarsquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
De nieuwe hitserie Castle, die in Amerika al 12 miljoen kijkers trok ! jij kijkt natuurlijk ook ?!
ja Amerika heeft over de 300 miljoen inwoners, nounou wat een hitserie, en ik vind er verder ook geen fuck aan
Herstel: Robin Paul Weijers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
das toch die doministeentjes fappert?
Dat domino was de eerste jaren nog leuk toen er nog competitie was met andere landen, maar wat mij betreft heeft de commercie ook Domino Day om zeep geholpen. Ik kijk er al jaren niet meer naar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
Volgende Week Domino D Day, Daar kijk Ik Al Weken Lang Naar Uit
Dus weer een uitzending van 3 uur die bestaat uit;quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
Volgende Week Domino D Day, Daar kijk Ik Al Weken Lang Naar Uit
Welke serie is dat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:58 schreef Perico het volgende:
Rechstreeks vanuit onze hoofdstad: het programma dat Amerika niet eens mocht zien!
(omdat de pilot te slecht werd bevonden).
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef anomalocarisje het volgende:
Zenderindeling in huize anomalocaris:
1 NL1
2 NL2
3 NL3
4 BBC1
5 BBC2
6 National Geographic
7 Discovery
8 Animal Planet
9 Comedy Central
10 BBC World
11 CNN
Daarna een paar Duitse zenders, daarna muziekzenders, en dan de Nederlandse commerciële meuk.
OPGELOST
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |