Zit ik hier klaar met een Amstel en een boterham met pindakaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
vanaf volgende week donderdag
Dat het vandaag nog niet komt, en ik had mij er nog zo op verheugdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
In hoeverre is dit een klacht trouwens?
Denk je dat je beter bent omdat je een jaar ouder bent dan ik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Er zijn dus serieus mensen die klaar gaan zitten voor Jensen?![]()
Naja, het zijn dus wel weer precies het soort mensen die niet kunnen uitzoeken wanneer het uitgezonden wordt.
Jensen, zelfde publiek dat naar een concert van Gerard Joling zou gaan. Het gros van het klootjesvolkquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Denk je dat je beter bent omdat je een jaar ouder bent dan ik?![]()
Sukkols die "verstandig" worden met de jaren
Je hebt zelf 5 albums van Gerard Joling te koop staan in V&Aquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Jensen, zelfde publiek dat naar een concert van Gerard Joling zou gaan. Het gros van het klootjesvolk
Ja, en jij vijf biedingen op die zelfde CD's hypocrietquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Je hebt zelf 5 albums van Gerard Joling te koop staan in V&A
Maar je kan er simpelweg geen afstand van doen hè?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Ja, en jij vijf biedingen op die zelfde CD's hypocriet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar je kan er simpelweg geen afstand van doen hè?
Hierooowquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
zijn er echt mensen die graag naar Jensen kijken ja ?![]()
![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hierooow![]()
![]()
Jensen![]()
Wat een programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |