Hier ook, ik ben meteen weer naar buiten gelopen, had er even geen zin inquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag nog even Sinterklaaspapier en de zak van zwarte Piet wezen halen. Er stond een rij tot achter in de winkel en de hoek om.
Ik moet bekennen dat ik niet eens naar de prijs heb gekeken. Ik heb die zak onder mijn arm gedaan en daarna heb ik ongeveer een klein half uur in de rij naar de kassa gestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Hoeveel kosten die zakken? Ik zag ze laatst liggen toen ik al bij de kassa stond en toen had ik geen zin meer om uit de rij te gaan.
Yayquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:28 schreef morgane het volgende:
Jaaaa er komt eindelijk een Action in Nijmegenin winkelcentrum Dukenburg
Geen idee, Ikea heeft wel hele mooie simpele en niet zo duurquote:Op maandag 23 november 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Weet iemand hier of de action van de warmhoudplaten voor buffetten heeft??
Rechauds? of van die warmhouddingen met waxinelichtjes?
Jup, genoeg knutsel zooi daarquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
voor nagellakken?quote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef liiszle het volgende:
zeg, weet iemand hier of ze bij de action ook glitters hebben? gewoon voor knutselen enzo?
hahaha, ja voor nagellakquote:Op maandag 23 november 2009 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor nagellakken?
*gaat morgen naar action*
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:32 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand in welke kleuren ze die mini kerstballetjes hebben?
(die van 99 cent, de weekaanbieding)
en vraag 2:
wat is er Fries aan de Friese pepernoten?
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboomquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij, maar roze en paars, wit en zwart en iets met bruin.
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een mosgroenige kleur. Vond ze erg leuk, maar heb toch geen kerstboom
Da's wel een leuk idee! Ware het niet dat mijn kat ze waarschijnlijk binnen no time slooptquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je ze zo leuk vond dan koop je een schaal en een krans en die ga je helemaal aankleden en dan doe je die kerstballetjes erop, heb je geen kerstboom maar toch een beetje versiering in je huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |