Ik heb er anders 10 antraciet gekleurde kerstballen gekocht! Meer niet want het was verder niet spannendquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te koken)
Héééél veel kerstgedoe, verder niet echt iets bijzonders gezien.
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhemquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Misschien morgen nog maar een zooi halen, hang ik ze overal in m'n huis met kerst
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan ook wel tegen want ga morgen ook naar de action in Arnhem
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel die rommelige op de Steenstraat hè?
Yep, er zijn er twee:quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja, je kijkt je ogen uit met wat voor een mensen daar allemaal komenMaar is er nog een action in Arnhem dan?
In die andere al wel eens geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, er zijn er twee:
Action Arnhem
Spijkerlaan 43 6828EB Arnhem NL
T: 088 2284 057
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Action Arnhem
Dr. C. Lelyweg 8c 6827BH Arnhem NL
T: 088 2284 186
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur
Koopavond donderdag tot 21:00 uur
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhofquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In die andere al wel eens geweest?
Dat word hem dus niet, heb geen autoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Oud vuilquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Syrena het volgende:
Skaai ik heb die miniwokpan ook. Hij wordt HEEL snel HEEL heet.
Bij mij is de bodem inmiddels vernaggeld, dus ik moet eigenlijk een nieuwe. Ik weet alleen niet wat ik met de ouwe aan moet
Wat ben jij dan godsonmogelijk luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, die is niet zoveel groter, maar wel veel netter. En is pas een paar maanden open. Je moet er alleen wel met de auto heen, zit op IJsseloord, naast de Piet Kerkhof
Hey, ik heb niet voor niks een auto voor de deur staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat ben jij dan godsonmogelijk lui
Het is misschien 10 minuten fietsen van de ene Action naar de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |