ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben er 6 kleine flesjes nagellak voor 1,39, echt heel leuk mghihihi
echt héél leuk hoor, in allemaal skittles kleuren, dus je krijgt er héél vrolijke nagels vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
Ben vanmiddag geweest (voor een doodgewone pan om aardappels en pasta in te kokenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Morgen vrij, is er nog iets de moeite waard om voor langs te gaan? (wat niet op de site staat natuuk)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oi, ik ken jouw nagellakverslaving (*lurkt in LIF*) dus deze praat je me niet aan, hoor.
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...quote:
dat zijn Noorse sloffen. Kijk maar in de OP van het vorige topic, daar staat een fotootjequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Het is niet zo heel zinvol om je vraag te herhalen binnen 10 berichten...
2. Lees terug. Of wil je dat iemand voor jou de topics terug zoekt om een plaatje te vinden?
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
Goh, voel je je nu meer man? Prima joh als jij dat nodig hebtquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier posten = reactie kunnen verwachten. Dat die je niet zint, is dan jammer maar helaas.
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook van die lichtgevende rendieren voor in de tuin?
Die hele lelijke zeg maar?
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar tuincentrums verkopen ze al voor een euro of 8.
Nou, ze zijn maar 4 euro nogwat, ze zitten heerlijk en ze zijn goddelijk warm!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]Je mag ook niet reageren! Liever niet zelfs als het zo moet.
@Marijke, thnx
Ik bedoelde eigenlijk meer, wat is er zo geweldig aan?
Blokker of marskramer inderdaad!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok! 8 euro is een mooi bedrag voor een geintje.
Kan natuurlijk ook bij de blokker gaan kijken voor zo'n ding. Blokker is ook typisch zo'n winkel die dergelijke wanstaltige dingen verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |