Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:56 schreef mazaru het volgende:
Ik heb gezellige hand- en theedoeken gekocht, een badlaken, nog maar een keer een fleecedeken, want de kat heeft de eerste ingepikt.![]()
Van die handwarmdingen voor mijn moeder, die zit altijd in de auto te klagen dat ze van die koude handen heeft![]()
en schattige roze pantoffeltjes met kousjes waar sneeuwwitje op staat, voor mijn net zo schattige nichtje.
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
Ik wist ook niet dat ze bestonden hoor. Dat heb ik in dit topic geleerd. En voor de prijs hoef je het niet te laten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef morgane het volgende:
[..]
Kan je eens wat meer vertellen over die handwarmdingen? Ik ken nog iemand met dat probleem.
die heb ik gisteren voor 2 e bij de kruidvat gekochtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef TrailerTrash het volgende:
Deze volgende week in de aanbieding:
[ afbeelding ]
amaryllis kweek set
bloemmaat 24-26 cm
rood
prijs per stuk 1,49
op http://www.action.be kun je de aanbiedingen voor volgende week al zien.
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels al ruim een jaar en ze zijn ideaal!
Het zijn zoutkristallen die een reactie krijgen als je met het metalen dingetje wat erin zit klikt. En dan wordt ie warmAls je ze dan kookt in water dan kun je em opnieuw gebruiken
Zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Ok, ik snap nu hoe het werkt. Maar...wat is het? Iets waar je je handen in moet steken, of meer een soort steentjes die je vast moet houden ofzo? En dat doe je dan voordat je gaat autorijden?
Precies hetzelfde zelfsquote:Op woensdag 11 november 2009 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.thinkgeek.com/geektoys/science/9e29/
Onder de vitaminepillen, in mijn action althansquote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
In de rij van de shampoo's enzo, en dan bij de elastiekjes/toilettassen etc in de buurt. Tenminste, daar liggen ze zowel in Leiden als in Zwollequote:Op woensdag 11 november 2009 23:25 schreef maok het volgende:
Waar liggen die ergens?
wellicht de medewerkers in de winkel wel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik kon de handenwarmhouddingesen niet vinden vandaag.![]()
Weet iemand waar ze in de Steenstraat (Arnhem) liggen?
Zijn dat die haarschuifjes?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef Syrena het volgende:
- Twee van die klemmen die steeds op Tellsell zijn![]()
1.79quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die haarschuifjes?Wat was je er voor kwijt?
*tip*quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef Mylene het volgende:
Die Palmolive cashmere zeep van 2 voor 69 centen ruikt zo lekker.
Tip, als je ze tussen je handdoeken in de kast legt ruiken je handdoeken er naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |