quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
Geen nagellakquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Mirjam het volgende:
euhm, plastic kaarten voor m'n vriend, die pokert graag, 2 dvd's, veel kaarsen, plastic borden/bekers/bestek (voor de ekrst) handzeep, laptopsleeve, en nog wat rotzooi
Die indelingquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Waar ik voor kwam:
-
Waar ik niet voor kwam:
-
Nou dat valt ook wel mee, vanaf het station is het maar een paar minuten fietsenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoeoneindig gefietst naar de Action in Groningen, man die winkel zit bijna buiten de stad
maar kwam terug met:
-knip-
Ja maar woon ik dichtbij het station, nee. Ik woon vlakbij station Noordquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef maok het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, vanaf het station is het maar een paar minuten fietsen
Overigens heb ik mij gisteren netjes in gehouden, alleen 1 sinterklaascadeautje. Ik had ook nog gekeken naar de dvd's, maar de leuken waren allemaal al weg.
Bedoelde meer dat het tov het centrum best meevalt die afstand. Ik woon in Beijum, dan is het ook best een stuk, maar als ik eenmaal in het centrum ben dan ben ik ook zo bij de action.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar woon ik dichtbij het station, nee. Ik woon vlakbij station Noorden dan is het een aardig eindje.
Ik vind het nog steeds een eind. Bovendien moet je dat viaduct over, net alsof je Groningen gewoon uitfietst, dat moet je toch toegevenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef maok het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het tov het centrum best meevalt die afstand. Ik woon in Beijum, dan is het ook best een stuk, maar als ik eenmaal in het centrum ben dan ben ik ook zo bij de action.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
ik had maandag hier in Arnhem al de laatste saladedressing
mooi ff meegenomgen voor 18 cent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |