abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74465640
Ongeveer twee maanden terug fietste ik 's avonds laat naar huis in een middelgrote stad in Nederland. Bij het station in de buurt riep een gozer iets naar me. Ik keerde om en vroeg wat er aan de hand was. Hij vroeg of hij mn telefoon mocht lenen omdat hij heel snel een vriend moest bellen want zijn auto was kapot en hij moest dringend naar huis want er was iets ernstigs gebeurd.

Hij woonde 20km verderop. Hij vroeg of hij even mocht bellen met mijn mobiele telefoon. Ik schatte hem nogmaals in: niet al te groot, zag er niet onbetrouwbaar uit, had normale kleren aan en de urgentie spatte van zijn gezicht af. Aangezien ik zelf nogal groot en sterk ben achtte ik het veilig hem mijn mobiel tijdelijk te overhandigen.

Hij belde zijn vriend maar er werd niet opgenomen Maar hij moest snel naar huis want er was iets ernstigs gebeurd. Of hij niet 20euro kon lenen voor de taxi en dat ik mijn adresgegevens deed dan zou ik later mijn geld terugkrijgen. Nu ben ik al 1 keer vaker goedgelovig geweest tegenover een vreemde en dat liep verkeerd af (verkeerd is 15 euro lichter ). Ik ging op mn gevoel af en weigerde hem geld te geven, heb mn excuus aangeboden en ben doorgefietst. Doorfietsende naar huis gingen er allerlei gedachten door mn hoofd. Was is de maatschappij toch egoistisch, waarom help ik mijn medemens niet? Wat als ik die 20 euro niet zou terugkrijgen? Dat is toch geen ramp? Misschien heeft zijn vader wel een hartaanval gehad? Ik voelde me eigenlijk best wel schuldig..

Totdat ik vandaag naar huis liep vanaf de supermarkt. Komt er in het schemerdonker iemand op me af met heel veel urgentie achter zijn doen en laten... Of ik een mobiele telefoon had..... En toen herkende ik zijn kop

Klacht: Vieze vuile kutjunk die zijn behoefte om zo snel mogelijk te scoren weet om te zetten in geloofwaardig acteergedrag doordat zijn kop nog niet is ingevallen en hij nog niet op straat leeft
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_74465702
haha
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74465709
Samenvatting?
Roken is lekker
pi_74465713
TS heeft contact met een kutjunk
okeokeoke
pi_74465742
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Samenvatting?
Junk weet geloofwaardig over te komen omdat hij nog niet op straat leeft
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:28:24 #6
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_74465768
Ik snap je schuldgevoel niet echt, het lag er fucking dik bovenop dat het fake was, zelfs als hij wel goed acteerde.
pi_74465786
Je hebt hem uiteraard geconfronteerd met het feit dat je hem herkende?
pi_74465791
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Junk weet geloofwaardig over te komen omdat hij nog niet op straat leeft
Oh ik zou hem geen geld geven.
Roken is lekker
pi_74465795
Niks aan de hand toch? Jij bent niet 20 euro lichter en die kutjunk heeft niet gescoord
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74465811
je woont in Den Bosch?
pi_74465884
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik snap je schuldgevoel niet echt, het lag er fucking dik bovenop dat het fake was, zelfs als hij wel goed acteerde.
Aan zijn kop te zien was er iets belangrijks en ernstigs aan de hand. Achteraf was dat dus een wanhopige behoefte om te scoren
pi_74465922
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
TS heeft contact met een kutjunk
Jij woont in Lutjebroek
pi_74466012
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij woont in Lutjebroek
Heul niet. Ik heb nu eenmaal normale vrienden.
okeokeoke
pi_74467795
Ik vind vla ook lekker.
泽西
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:30:14 #15
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74468019
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Aan zijn kop te zien was er iets belangrijks en ernstigs aan de hand. Achteraf was dat dus een wanhopige behoefte om te scoren
Ja ik doe maar even serieus... Ken het , maar ik moet zeggen de locatie en dat het waarschijnlijk je eigen woonplaats is... uhmm zou je beter moeten weten.

Wat is makkelijker voor je ? Dat iemands vader de pijp uit gaat en zijn zoon niet meer de kans heeft om hem levend te zien of dat je genept wordt voor een euri of 20 of nog erger een onverwachte klap op je bek krijgt en iemand met je mobiel ervandoor gaat ?

gewoon even denken waar zit je langer mee ?
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74468036
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Samenvatting?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:34:15 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_74468181
Hele oude truuk is dat. Ik ben wel eens nat gegaan voor een tientje voor een treinkaartje voor iemand, die ik twee dagen later tegenkwam met dezelfde vraag.
  vrijdag 6 november 2009 @ 21:36:24 #18
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74468259
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Snakey het volgende:
Hele oude truuk is dat. Ik ben wel eens nat gegaan voor een tientje voor een treinkaartje voor iemand, die ik twee dagen later tegenkwam met dezelfde vraag.
vraag het maar ..... en toen ?
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')