quote:
Dan moet je voortaan Guinness drinken. Geen hoofdpijn de volgende dag.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er goed uit Cobra
Heb biertjes gedronken en dan krijg ik altijd wel zin in een stevig onbijt.
(en ik heb nu pien in de harses)
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik dacht dat ik maar een brunch voor de SC moest organiseren omdat ik over 3 uur voor 2 weken weg ga.
Maar wij zijn nu maar met z'n tweetjes drietjes (Hoi Jojo). Dus pak maar wat je wilt. Er is genoeg.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Soempie het volgende:
Ik ga eerst maar eens al m'n aantekeningen en literatuur van de afgelopen periode opbergen. Morgen begint blok 2.
quote:Op zondag 8 november 2009 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik neem aan dat je naar Schotland gaat?![]()
Ga je er heen om te werken of als vakantie?
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb biertjes gedronken
(en ik heb nu pien in de harses)
quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik morgen als ontbijt krijg.quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Ah, nice. Ga je er ook vissen?quote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]2 weken weg voor het werk. Maar genoeg vrije tijd om het ook te zien als vakantie.
Lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En dan nog een hamster.
[ afbeelding ]
Dan heb je een archief nodig ipv een versnipperaar.quote:Maar ik bewaar altijd alles.
quote:
quote:
Ah, was jij die anderquote:Op zondag 8 november 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben m'n stem kwijt.
Maar ik was net blij dat ik een beschuitje binnen hield. Niet zo'n trek in een stevige brunch...
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.quote:Op zondag 8 november 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn hengeltje al ingepakt. Ik weet alleen niet of er rond deze tijd wel zalm in de rivieren zal zitten.
Dank je wel!quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ze moeten toch ergens zitten.
Ik ga aan het werk. Veel plezier in Schotland!
Dan moet ik mijn camera eerst zoeken. Ik heb denk ik al een jaar geen camera meegenomen op een oefening.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we verwachten natuurlijk wel wat mooie foto's voor ons belastinggeld
Correct.quote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk omdat ze er elke keer hetzelfde uitzagen?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie enige overeenkomst met foto's die ik in de loop van de tijd in de kroeg heb gemaakt. Ik wordt ouder en de rest blijft 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |