Mijn tweede topic van de dag. Jullie boffen maar weer
Mijn stagedag zat er weer op om 5 uur, dus ik verliet het gebouw om 20 meter verder op de bus naar huis te stappen. De bus doet er, zeker in rond dat tijdstip, er een goed half uur over om mij op mijn locatie af te zetten. Enfin, ik stap de bus, loop de trap op (dubbeldekkerbus) en ga ongeveer halverwege het midden, aan de rechterkant zitten. Omdat ik met m'n 1.89m niet al te veel beenruimte heb, besloot ik met m'n rug half tegen het raam te hangen en mijn linkerbeen (kuit) op de stoel naast me te rusten. De bus zat lang niet vol, dus moet kunnen toch?
Omdat de busreis nooit echt overloopt van sensatie, besloot ik de tijd te doden met sudoku-puzzeltjes (

) op mijn el cheapo telefoon (een tientje

). Diep nadenkend of daar een 4 of een 8 moet staan, terwijl ik geen oog meer voor wat er gebeurde in de bus, werd ik semi-agressief 4 keer op m'n knie getikt
Ik keek op en zag dat de bus aan het volstromen was. De man die op mijn knie tikte wilde blijkbaar de stoel hebben waar mijn been op rustte. Daar heeft hij alle recht op natuurlijk dus ik haalde m'n tas van m'n schoot, zette deze op de grond, en ging recht zitten. Maar om deze brutale boy nog even wat fatsoen bij te brengen vertelde ik hem nog dat hij het ook gewoon had kunnen vragen.
Hierop antwoordde de Kempi-lookalike iets van "huwuw 2 fucking seats". Ik snapte zijn punt, maar ik herhaalde wat ik zei: "je had het ook gewoon kunnen vragen."
Toen mijn halte eraan kwam vroeg ik wel netjes of ik er even langs mocht. Het is te hopen dat hij hier van leert
En om dingen nog erger te maken... Toen ik mijn tas op de grond neerzette, deed ik dat zonder te kijken. Toen ik thuiskwam bekeek ik de onderkant van mijn tas en zag iets dat verdacht veel leek op een vieze rochel
Klacht 1: Kempi-lookalike die me brutaal aantikt
Klacht 2: Rochel aan de onderkant van m'n tas
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.