Sinds ik bij de mediamarkt een nieuwe plasma tv heb gekocht, gedraagt ze zich echt überkansloos. Ze wil nu dat ik steeds bij haar naar haar 37 cm paupertelevisie kom kijken en kan het niet hebben als ik eens een grapje maak over het verschil in het formaat van haar televisie. Een grapje over het formaat van haar tieten neemt ze dan weer beter op.
Op de een of andere manier plakt ze nogal aan me, dus komt ze nu die hele tijd bij me op bezoek. Kijk ik geef toe dat mijn buurvrouw niet knapste is, maar tussen al mijn geflikflooi met andere vrouwen door, is het wel aangenaam om af en toe naar haar te kijken.....Totdat ik dus mijn plasma televisie aanzette en er een super goed uitziende vrouw op het scherm verscheen. De echtheid waarmee deze televisie dit laat zien is gewoon dus echt niet te evenaren, althans niet door mijn buurvrouw, na dit gezegd te hebben krijg ik ineens de opmerking dat ik 'constant met een harde plasser over mijn tv zit te praten'.
Toen ik dus zei dat haar televisie dit niet zo zou weergeven, vond ze weer dat ik een kansloze grap maakte. Ondertussen begon ik mezelf steeds meer af te vragen wie er nu het meest kansloos was van ons twee, maargoed ik ben tenslotte de kwaadste niet dus ik besloot mijn oude televisie maar aan haar af te staan. Op de trap kon ik net niet goed in haar laag uitgesneden decolleté kijken omdat die oude televisie dus in de weg zat, ik duwde hem vervolgens wat naar onderen, maar toen donderde dat ding dus bovenop haar knieën
In ieder geval stond haar gezicht toen dus helemaal op 10 graden onweer en zat ze erover te mopperen alsof ze m'n vrouw was, mocht ze willen met d'r dikke billen.
Ik ben dus gewoon weer naar mijn eigen huis gegaan en ga nu verder genieten van mijn hypermoderne plasma televisie
Klacht: buurvrouw heeft een pauper-tv
Voorspelbare reacties: buurvrouw kan er niet mee omgaan. buurvrouw is jaloers.