abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74461154
Ik heb een bult op m'n bovenste ooglid, ergens bij m'n ooghoek, ik vind dit storend. Het zorgt er ook voor dat m'n wimpers nog meer in elkaar haken. Kan ik zo'n bult laten weghalen? Of moet ik wachten tot het vanzelf verdwijnt?(als iemand weet hoe zo'n ding heet)
Ik ben een pure Turk.
pi_74461175
Huisarts bellen/bezoeken? Eventueel laten doorverwijzen naar oogarts?
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:14:48 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74461199
Vast wel. Dermatologen/plastisch chirurgen snijden alles weg. Scoor een verwijzing bij je huisarts.
pi_74461236
Hoop dat dat niet nodig is. Heeft iemand last gehad van hetzelfde en is het dan vanzelf verdwenen?
Ik ben een pure Turk.
pi_74461251
Muggenbult?
Cool story, Hansel.
pi_74461287
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Muggenbult?
Jeukt toch vaak en wordt vaak ook rood.. Deze bult is in m'n eigen huidskleur, ik dacht dat het misschien een puist was? uitknijpen lukt ook niet
Ik ben een pure Turk.
pi_74461568
Een vriendin van me heeft ook zoiets gehad (misschien wel hetzelfde). Bij haar was het schijnbaar een ontsteking die maar niet weg wilde (of iets had achtergelaten.. beetje wazig verhaal). Anyway, is 2 weken geleden weggehaald door een sneetje aan de binnenkant van het ooglid te maken. Schijnbaar heeft de verdoving wel een flink trauma bij d'r veroorzaakt; dat was namelijk een flinke naald die in d'r oog werd gestoken
pi_74461610
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Earry het volgende:
Een vriendin van me heeft ook zoiets gehad (misschien wel hetzelfde). Bij haar was het schijnbaar een ontsteking die maar niet weg wilde (of iets had achtergelaten.. beetje wazig verhaal). Anyway, is 2 weken geleden weggehaald door een sneetje aan de binnenkant van het ooglid te maken. Schijnbaar heeft de verdoving wel een flink trauma bij d'r veroorzaakt; dat was namelijk een flinke naald die in d'r oog werd gestoken
M'n zusje heeft het echt lang gehad (meer dan 2 jaar). Heeft ze er een litteken aan overgehouden?
Ik ben een pure Turk.
pi_74461651
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Earry het volgende:
Ja die dingen zijn een halve centimeter breed en 10 centimeter lang!!1!
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:34:17 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74461793
Een gerstekorrel?

Heb ik ook wel eens gehad, maar is vanzelf weer weggegaan.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74461821
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:34 schreef Twizu het volgende:
Een gerstekorrel?

Heb ik ook wel eens gehad, maar is vanzelf weer weggegaan.
Dat is wel erg klein De grootte van mij laat m'n wimpers in elkaar haken
Ik ben een pure Turk.
pi_74461942
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Lantashh het volgende:

[..]

Ja die dingen zijn een halve centimeter breed en 10 centimeter lang!!1!
Neuh maar wel groter dan je zou verwachten
En nee, ze heeft er geen litteken aan over gehouden; althans niet zichtbaar want er is van binnenuit gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')