Jeukt toch vaak en wordt vaak ook rood.. Deze bult is in m'n eigen huidskleur, ik dacht dat het misschien een puist was?quote:
M'n zusje heeft het echt lang gehad (meer dan 2 jaar). Heeft ze er een litteken aan overgehouden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Earry het volgende:
Een vriendin van me heeft ook zoiets gehad (misschien wel hetzelfde). Bij haar was het schijnbaar een ontsteking die maar niet weg wilde (of iets had achtergelaten.. beetje wazig verhaal). Anyway, is 2 weken geleden weggehaald door een sneetje aan de binnenkant van het ooglid te maken. Schijnbaar heeft de verdoving wel een flink trauma bij d'r veroorzaakt; dat was namelijk een flinke naald die in d'r oog werd gestoken
Ja die dingen zijn een halve centimeter breed en 10 centimeter lang!!1!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Earry het volgende:
Een vriendin van me heeft ook zoiets gehad (misschien wel hetzelfde). Bij haar was het schijnbaar een ontsteking die maar niet weg wilde (of iets had achtergelaten.. beetje wazig verhaal). Anyway, is 2 weken geleden weggehaald door een sneetje aan de binnenkant van het ooglid te maken. Schijnbaar heeft de verdoving wel een flink trauma bij d'r veroorzaakt; dat was namelijk een flinke naald die in d'r oog werd gestoken
Dat is wel erg kleinquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:34 schreef Twizu het volgende:
Een gerstekorrel?
Heb ik ook wel eens gehad, maar is vanzelf weer weggegaan.
Neuh maar wel groter dan je zou verwachtenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn een halve centimeter breed en 10 centimeter lang!!1!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |