FrankDeBezorgert | vrijdag 6 november 2009 @ 17:26 |
Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt. Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan!
Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is als je het hele weekend moet wachten.
Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn. Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende consequenties bij kwamen kijken.
Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten. Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen.
Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul"
Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen.
ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht. |
Blackf1re | vrijdag 6 november 2009 @ 17:27 |
hehe Tja, goede klacht enzo hoor |
trancethrust | vrijdag 6 november 2009 @ 17:28 |
SC? |
Laysa | vrijdag 6 november 2009 @ 17:30 |
Wha!!!!!  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 17:31 |
Lol!  |
Bunker-Renate | vrijdag 6 november 2009 @ 17:31 |
Da's minder zulke klantjes.. waarschijnlijk iemand die z'n dag niet heeft en het op jou afreageerd..
verder lol: |
Toverheks | vrijdag 6 november 2009 @ 17:34 |
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef FrankDeBezorgert het volgende:Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt. Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan! Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is als je het hele weekend moet wachten. Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn. Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende consequenties bij kwamen kijken. Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten. Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen. Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul" Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen. ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht. oh wat een goed stukje dit compliment |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 17:35 |
Arme Gert  |
liesje1979 | vrijdag 6 november 2009 @ 17:35 |
Wheheheheheh! Van wie is dit een kloon?  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 17:36 |
quote: Ik neem aan dat Gert dat nu aan het uitzoeken is in zijn blinde woede  |
liesje1979 | vrijdag 6 november 2009 @ 17:37 |
quote: Volgens mij kan Gert dat helemaal niet zien  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 17:38 |
quote: Daar heeft hij gevaarlijke vriendjes voor  |
MeraViglioSa | vrijdag 6 november 2009 @ 17:38 |
omg en dit is IaN, kan niet anders |
liesje1979 | vrijdag 6 november 2009 @ 17:39 |
quote: Ik wil het ook weten!  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 17:39 |
quote:  |
liesje1979 | vrijdag 6 november 2009 @ 17:40 |
quote:  |
Onnoman | vrijdag 6 november 2009 @ 17:53 |
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef FrankDeBezorgert het volgende:Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt. Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan! Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is als je het hele weekend moet wachten. Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn. Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende consequenties bij kwamen kijken. Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten. Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen. Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul" Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen. ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht. beste TS
ik wil je geruststellen met een bekend woord:
KUTNEDERLANDERS!
mensen hebben soms echt geen respect voor werkende mensen. komt overal voor trouwens  |
liesje1979 | vrijdag 6 november 2009 @ 17:57 |
Die banner ook 
 |
Deisyy | vrijdag 6 november 2009 @ 18:07 |
quote: Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef FrankDeBezorgert het volgende:Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt. Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan! Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is als je het hele weekend moet wachten. Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn. Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende consequenties bij kwamen kijken. Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten. Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen. Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul" Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen.ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht. Zitten we inene in KLB?  |
Noek | vrijdag 6 november 2009 @ 18:21 |
Ts kan er niet mee omgaan
Goede paint
Pics van je zusje
Het is friet! |
swarmahoer | vrijdag 6 november 2009 @ 18:22 |
is dit een ''lemming'' op een rls gebeuren of  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 18:22 |
quote: Op de RLS SC, als het ware. |
Laysa | vrijdag 6 november 2009 @ 18:23 |
quote: Tieten...die horen er ook nog bij  |
Noek | vrijdag 6 november 2009 @ 18:23 |
quote: Neem maar mee! |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 18:23 |
quote: Hey hey  |
MeraViglioSa | vrijdag 6 november 2009 @ 18:24 |
quote: en bier!  |
Gert | vrijdag 6 november 2009 @ 18:24 |

Frank, jij schrijft heel wat beter dan dat je Nederlans spreek !  |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 18:25 |
quote: Dit begint een goed topic te worden Wie had dat verwacht  |
LarryDavid | vrijdag 6 november 2009 @ 18:26 |
quote: |
Neemmijnietserieus | vrijdag 6 november 2009 @ 18:27 |
terugvindpret |
Marrije | vrijdag 6 november 2009 @ 18:34 |
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef FrankDeBezorgert het volgende:Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt. Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan! Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is als je het hele weekend moet wachten. Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn. Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende consequenties bij kwamen kijken. Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten. Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen. Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul" Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen. ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht.  |
Deisyy | vrijdag 6 november 2009 @ 18:56 |
quote: Eigenlijk heet Frank Dennis  |
Bunker-Renate | vrijdag 6 november 2009 @ 20:23 |
ik miste weer es wat.. heb nu pas the clou door.. wie het laatst lacht denkt het traagst etc etc, hopelijk wordt het allemaal netjes afgehandeld voor Gert etc etc..
ai ai.. |
Ian_Nick | vrijdag 6 november 2009 @ 20:24 |
quote: Ik geloof dat dit topic grappig was voor ongeveer 5 mensen  Daarom ook in RLS i.p.v. KLB. Denk ik. |
Bunker-Renate | vrijdag 6 november 2009 @ 20:29 |
ach een dag niet gelachen...etc, etc, |
PietjePuk007 | vrijdag 6 november 2009 @ 20:45 |

geweldig ! |
Leandra | vrijdag 6 november 2009 @ 21:02 |
OMG, Frank gewoon hier
Frank, hij meende het niet zo hoor, onze Gert.... hij was gewoon een beetje geraakt. |
RoryGilmore | zaterdag 7 november 2009 @ 00:49 |
stom |
Toverheks | zaterdag 7 november 2009 @ 11:56 |
quote: Humorloos???? |