Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef FrankDeBezorgert het volgende:Ik ben dus bezorger voor een bepaald groot bedrijf dat wasmachines en dergelijke verkoopt.
Geen fijn beroep aangezien mensen over het algemeen weinig begrip hebben voor de drukte die
er bij komt kijken. Maar vandaag had ik een gek achter me aan!
Ik moest een paar dagen geleden een wasmachine bij hem afleveren maar vanwege een onmenselijke
file liep ik 2 orders achter en viel hij net buiten de boot. Anyway, ik een beetje lopen schuiven
om te zorgen dat ik hem deze week nog zijn wasmachine kon bezorgen omdat het ook lullig is
als je het hele weekend moet wachten.
Ik had 'm tussen een paar andere orders gepropt en ingeschat dat ik tussen 2 en 4 daar zou zijn.
Ik had de vorige keer van hem begrepen dat hij thuis kon werken dus dat er verder geen vervelende
consequenties bij kwamen kijken.
Dus ik vandaag onderweg en hij was bijna aan de beurt, krijg ik een telefoontje van de woedende
klant die loopt te gillen dat ik "al 5 minuten te laat" ben. Ik doe mijn best hem te kalmeren
en verzeker hem dat ik vandaag nog hoogstpersoonlijk die wasmachine bij 'm neer kom zetten.
Zegt hij heel agressief: "en installeren!" Ik kijk op mijn pakbon en daar staat helemaal niets
over installeren bovendien ben ik bezorger dus niet eens in stáát zoiets te doen.
Die vent compléét over de rooie, begint op me te schelden alsof het mijn schuld is en hangt op met
de woorden: "als ik dit mijn vrienden in de SC zeg zijn jullie allemaal de lul"
Klacht: Hysterische klanten die niet begrijpen dat ik ook niet meer dan mijn best kan doen.
ps. als dit het verkeerde subforum is; gooi maar dicht.