niet alleen je engels is slechtquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb die nieuwe spel gekregen, forza. dat is zo;n racespel. ik zag die reclames op youtube en het zag er tof uit. maar nu heb ik forza gekregen, maar als ik de cd in mijn playstaion doe dan staat er iets in het engels maar ik kan niet zo goewd engels. waarom kan ik niet spelen.
Forza op de Playstation?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef game_boy het volgende:
nu heb ik forza gekregen, maar als ik de cd in mijn playstaion doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
nee ik heb een playstaton drie maar daar moet ie toch ook op werken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Compomotive155 het volgende:
OMG ik had er geen last van hoor .
Forza draait hier prima op de playstation .
Neem aan dat je de PS 1 bedoelt ?
Je moet de Sony helpdesk bellen, zij kunnen je PS3 repareren zodat Forza het wel doetquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef game_boy het volgende:
[..]
nee ik heb een playstaton drie maar daar moet ie toch ook op werken?
Nee, hij werkt op de gameboy advance maar het is de bedoeling dat je beide schijfjes door midden knipt, de helft van beide pakt en die nogmaals door midden knipt en dan doe je ze in de opening en zet je de gameboy aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef game_boy het volgende:
[..]
stop hem in je xbox360 en hou op met zeurenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef game_boy het volgende:
[..]
zoiets?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef game_boy het volgende:
ik heb geen gameboy, ik ben terug naar die winkel geweest en die man deed m in zon aperaat en hij zei dat ie nu wel moest werken
Ook eventuele alcoholproblemen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:47 schreef Tain het volgende:
game_boy, dit nummer bellen: 030-6097166
zij lossen al je problemen op
020 - 681 74 31quote:
Nee werkt alleen op playstation 1quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef game_boy het volgende:
[..]
hoe moet je een spel instaleren ik kan het nergens vinden in mij menusquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
Probeer hem eens te installeren?
Vaak doet die het dan wel!
Ik bedoel daarmee eerst disc 2 installeren voor de extra auto's en daarna disc 1 zodat die snellere laadtijden heeft!
Dit is echt... serieus...quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit moet ik volgenAl kán dit niet echt zijn.
start de game wel op, of krijg je niets te zien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef game_boy het volgende:
[..]
hoe moet je een spel instaleren ik kan het nergens vinden in mij menus
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef game_boy het volgende:
hij start op maar dan staat er iets in het engels ik weet niet zo goed wat er pcies staat we zijn nognie zo ver met engels op sgool
Nee, dit is niet echt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is echt... serieus...![]()
Hij heeft eerder dit soort topic's gehad en die waren ook echt
Luister je moet eerst disc 2 er in doen en dan die laten installeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef game_boy het volgende:
hij start op maar dan staat er iets in het engels ik weet niet zo goed wat er pcies staat we zijn nognie zo ver met engels op sgool
Dat kan ook haast niet, je moet wel een IQ hebben lager dan Forrest Gump (75)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ach ja negatieve aandacht is ook aandacht
[ Bericht 4% gewijzigd door Pettigrew81 op 06-11-2009 18:09:26 ]It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kan ook haast niet, je moet wel een IQ hebben lager dan Forrest Gump (75) als je gewoon niet kunt begrijpen datSpoiler tags!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ach ja negatieve aandacht is ook aandacht
![]()
fixed op vriendelijk verzoekquote:
Wat zeggen ze danquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef game_boy het volgende:
als ik dat nummer bel zegt zon mevrouw dat ze geen playstation verkopen, wat moet ik zeggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |