SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achterliggend nieuwsbericht:
Homogroepering boos op South Park
klacht: homogroeperingen die de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 06-11-2009 17:27:51 ]Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
nee man dat is van southparkquote:
ok okquote:topic Fri 6 November 2009 17:24u door ''iets met homo''
neem gewoon mee, fag
beetje een gegeven paard in de bek kijken.
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
OP ff wat duidelijker![]()
kijk jij southpark swj? ik vond m wel grappig
de nieuwste aflevering van southpark gaat t overquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.En ik heb ook geen enkel idee wat de bedoeling is van dit topic.
Swarma jongen, wat is er toch met je de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
OP ff wat duidelijker![]()
kijk jij southpark swj? ik vond m wel grappig
wat is dat met jou en je gebagger de laatste tijd, als je n topic kut vind zet je toch lekker een TR, makkelijk hoor klagen als het je even uitkomt, maar je doet er zelf ook geen fuck aan schijnheiligequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Swarma jongen, wat is er toch met je de laatste tijd.
De best redelijke topics sluit je of mod je dood, en de troep laat je open en ga je ophemelen
Ben ik blauw? Wat moet ik er dan aan doen huilie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is dat met jou en je gebagger de laatste tijd, als je n topic kut vind zet je toch lekker een TR, makkelijk hoor klagen als het je even uitkomt, maar je doet er zelf ook geen fuck aan schijnheilige
im sorry to interrupt, but captain iglo had one of the best fishdicks of all timequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |