Oh niet gezien ...quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat gewoon in het bericht van Elske hoor.
Bevalt die achternaam je een beetje?
Dat kind is getekend voor het leven en zoekt nu de beschermende armen van een keurige vent .. Wat is daar mis meequote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Charmian het volgende:
Heeft Claire nu al een nieuwe vriend? Dan is ze wel snel over die mishandelpraktijken heen
quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
Weet niet of dit nu wel zo geschikt is voor Claire. Lijkt me een uithuizig type. En dan al die modellen die er omheen zwerven.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we het verleden laten rusten
Dat was ook mijn idee! En ik vind het een veel betere achternaam!quote:Op zondag 8 november 2009 12:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh niet gezien ...
Sophietje xxx, ... ja, ik heb er wel iets mee![]()
Bijkomend voordeel is natuurlijk dat ze later ook niet zo makkelijk in verband te brengen is met die ranzige filmpjes van Van Ballegooij
Volgens mij heeft niemand ooit gerept over het vreemdgaan van Claire, Huub is wel degene die vaker heeft laten zien het niet zo nauw te nemen met trouw!quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef sunny16947 het volgende:
Woensdag de bladen. "Claire bedroog Huub al voor de bevalling".
En daar heeft Claire handig gebruik van gemaakt. Stille wateren, diepe gronden.quote:Op zondag 8 november 2009 12:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand ooit gerept over het vreemdgaan van Claire, Huub is wel degene die vaker heeft laten zien het niet zo nauw te nemen met trouw!
Het zal haar kansen in de toekomst aanzienlijk vergrotenquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee! En ik vind het een veel betere achternaam!
Denk dat Sophie op deze leeftijd ook heerlijk snel gewend is aan haar nieuwe papa!
Sorry hoor maar zo kun je Claire wel overal ongegrond voor uitmaken. Je bent dan ook nog voor smaad aan te pakkenquote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daar heeft Claire handig gebruik van gemaakt. Stille wateren, diepe gronden.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zo kun je Claire wel overal ongegrond voor uitmaken. Je bent dan ook nog voor smaad aan te pakken
Het spreekwoord: wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje gaat gewoon dus niet op! Sophie is het levende bewijs, van de duistere grochten van de Huub-hell naar een stabiele rustige stimulerende en kansen creeerende warme gezinsomgeving!quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal haar kansen in de toekomst aanzienlijk vergroten
De nuance is soms wel ver te zoeken. Ik begrijp ook niet waarom.. Mensen schijnen die arme Sophie geen mooi leven te gunnenquote:Op zondag 8 november 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent me net voor, ik wilde ook al om bewijs vragen, want dit is wel heel erg "zomaar iets roepen".
leuke vent en hij lacht liefquote:Op zondag 8 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha thanks, dan weet ik tenminste over wie we het hebben.![]()
En plakken kan ik dan weer wel![]()
[ afbeelding ]
EN ik zie net dat hij ook bekend is in de kickbox wereld, dus als Huub zijn eventuele aanstaande straatverbod gaat overtreden kan Leo 'm op zijn dronken kop tikken!quote:
hij maakt foto's. ook in de kickbokswereld. so what?quote:Op zondag 8 november 2009 12:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vind het zielig voor Sophie als ze straks aan haar vragen of dat haar opa is. Btw, of Leo nou zo'n rustig type is......hij is wel bekend in de kickboxwereld.
Huub probeerde ook wel eens foto's te maken met zijn iphone, da's weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hij maakt foto's. ook in de kickbokswereld. so what?
heb ik ook weleens gedaan, ben ik nu meteen staatsgevaarlijk ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |