boeiendquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Phedre77 het volgende:
Ik las een keertje ergens dat je sokken aan houden (beide dus) een positief effect had. Geen koude voeten en dus....even googlen...
Jahaa: http://seks.blog.nl/lijf-(...)met-of-zonder-sokken
Betere doorbloeding enzo, maar ik vind het bij een man echt ontzettend stom om sokken te zien bij een verder bloot lijf.
Zulke jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Onmisbaar in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook echt onprettig voelen om alleen mijn sokken aan te hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:18 schreef Phedre77 het volgende:
Betere doorbloeding enzo, maar ik vind het bij een man echt ontzettend stom om sokken te zien bij een verder bloot lijf.
Volgens mij val jij op jonge meisjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:03 schreef LadiesMan217 het volgende:
Persoonlijk vind ik het soms wel sexy bij een vrouwtje. Ik heb weleens een vriendinnetje gehad die regelmatig van die gekleurde teensokjes had met een hotpantsslipje aan. Erg
Heerlijk als je dan die benen de lucht in gooit en voor haar genot haar voetje masseert terwijl je bezig bent
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef Blush007 het volgende:
Nee absoluut niet. Vind het dan net lijken op een vluggertje oid. Terwijl echte seks van mij gewoon echt lang mag duren.
Ja, waarom nietquote:
Nice die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef TimMer1981 het volgende:
Onmisbaar in dit topic:
[ afbeelding ]
Aanhouden van sokken ongeacht het geslachtquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt onprettig voelen om alleen mijn sokken aan te hebben.
Overigens begrijp ik de poll in de OP niet goed: moeten we nou stemmen of we het ermee eens zijn dat het geil is als vrouwen sokken aanhouden? Of gaat het over het aanhouden van sokken ongeacht geslacht?
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waar je dit vandaan haalt? Bedoel je dat het ordinair is ofzo? Ik vind het iig stukken minder ordinair dan van die vrouwen met stockings en grote plateauzolen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef Blush007 het volgende:
Nee absoluut niet. Vind het dan net lijken op een vluggertje oid. Terwijl echte seks van mij gewoon echt lang mag duren.
Neu, niet perséquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef PalmRoyale het volgende:
Volgens mij val jij op jonge meisjes.
Ik houd ze af en toe ook wel aan hoor (nee het zijn geen witte sokken of geitenwollen sokken), als het donker is tenminstequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Lano het volgende:
"Ja, lekker" nou ook weer niet maar hij neemt nooit de moeite om ze uit te doen bij mij, en ik eigenljik ook nooit bij hem
ja, als je alleen bent maakt het ook niet uit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben een jongen en houd altijd sokken aan
vast een 3 minuten sessie..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Lano het volgende:
"Ja, lekker" nou ook weer niet maar hij neemt nooit de moeite om ze uit te doen bij mij, en ik eigenljik ook nooit bij hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |