Ehm..nee?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Fastmatti het volgende:
Fijn hé die verrijking van de samenleving.
Dat mag niet van Mijnheer Pastoor!1!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Biogarde het volgende:
Ik toeter ook weleens voor het huwelijk.
haal de zand uit je kk behaarde vagina en leef door, jezus laat die mensen hun fucking feestje vieren, zolang ze maar niemand in gevaar brengen toch, ouwe zeikdende omaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef 3keernix het volgende:
Waarom zulke mensen niet op de bon gaan voor onnodig toereren snap ik niet maar ik erger me er mateloos aan. Nochtans ben ik beginnende bestuurder maar als ik in zo ene stoet van allemaal VW GOLFJES en Audi A3'tjes kom ( ongewild!1!1! ) dan begrijp ik werkelijk niet wat de meerwaarde daarvan allemaal is.
Luide muziek en en dat geschreeuw hoort niet thuis in het verkeer![]()
Doe het dan lekker in een buurtcentrum ofzo maar niet in het openbare verkeer
Klacht: Toeteren voor het huwelijk
Klacht: Keihard schreeuwen en met vlaggen zwaaien
Klacht: Mag niet toch doen
Voeg me aub toe op, beethoven_92@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd. Mocht je je post missen; voeg elkaar toe op MSN en ga daar op elkaar kankeren.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Biogarde het volgende:
Ik toeter ook weleens voor het huwelijk.
Met je liefdesnectar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:23 schreef RickoKun het volgende:
ik mors wel eens voor het huwelijk.
Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:14 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
haal de zand uit je kk behaarde vagina en leef door, jezus laat die mensen hun fucking feestje vieren, zolang ze maar niemand in gevaar brengen toch, ouwe zeikdende oma
Je hebt meer last van mensen die met vlaggen zwaaien dan van mensen die toeteren?quote:Op maandag 9 november 2009 11:13 schreef Ordienair het volgende:
Ja wie toetert er niet he.
En ja het is vervelend dat ze met die achterlijke vlagjes lopen te zwaaien
Haterquote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef guapo het volgende:
Ik toeter nooit voor het huwelijk. Ze moeten maar uitkijken. Als ik met mijn auto kom aanrijden en ze lopen mij in de weg voor het huwelijk dan rijd ik ze gewoon ondersteboven.
Donder op voor mijn wagen dumpasses!
te dom om dumb te schrijvenquote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef guapo het volgende:
Ik toeter nooit voor het huwelijk. Ze moeten maar uitkijken. Als ik met mijn auto kom aanrijden en ze lopen mij in de weg voor het huwelijk dan rijd ik ze gewoon ondersteboven.
Donder op voor mijn wagen dumpasses!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |