Gewoon een citybox!! Opslag meer ruimtequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef 3keernix het volgende:
Moet je hem ook niet op straat zetten, Gewoon in een kelderbox
Als je serieus bent, val dood.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Sobraine het volgende:
Kan alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben. Behalve het stuk dat ze dood moeten,,,, dat is niet erg netjes.
Dus datquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gewoon een citybox!! Opslag meer ruimte
Yeah, ik pak eerst 2 bussen en 3 trams voordat ik bij m'n auto ben..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gewoon een citybox!! Opslag meer ruimte
Dan weet je wel zeker dat je al je spiegels nog hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah, ik pak eerst 2 bussen en 3 trams voordat ik bij m'n auto ben..![]()
Klopt, maar dat is geen doen. Elke dag m'n auto ver uit de buurt neerzetten, dan ben ik dalijk nog meer kwijt aan OV kosten dan aan benzine.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat je al je spiegels nog hebt
Kiezen of delen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is geen doen. Elke dag m'n auto ver uit de buurt neerzetten, dan ben ik dalijk nog meer kwijt aan OV kosten dan aan benzine.
M'n auto gewoon voor de deur laten staan net als ieder ander, zonder gejat, is niet teveel gevraagd toch?quote:
Oke, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is geen doen. Elke dag m'n auto ver uit de buurt neerzetten, dan ben ik dalijk nog meer kwijt aan OV kosten dan aan benzine.
Ze moeten gewoon respect houden voor iemand zijn auto!
Nee, heb je spiegel niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
M'n auto gewoon voor de deur laten staan net als ieder ander, zonder gejat, is niet teveel gevraagd toch?
of heb jij m'n spiegel soms?![]()
Idd, wie wil dat nou hebben. Dat ze het strippen snap ik, maar een opel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Toen ik, jaren geleden, bij een Opel dealer werkte was 's nachts een Corsa die tussen de gebruikte voorraad stond volledig gestriptZijschermen, motorkap, voorfront, accu en een hoop losse motoronderdelen waren gejat. De auto was economisch totalloss.
Kansloze lui die dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |