That says about itquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
Sinds mijn buurman een nieuwe plasma tv heeft is hij echt uberkansloos. Hij wil hier nooit meer langskomen want hij wil niet naar mijn miniscule tv kijken (zoals hij dat noemt, tis gewoon een normale tv). Ook maakt hij er de hele tijd kansloze grappen over.
En als ik bij hem ben zit ie de hele tijd naar zijn plasma tv te gapen. Ik mag niks zeggen. Ik mag niet aan de knopjes van de ab komen. En hij zit er constant met een harde plasser over te praten.
Klacht: Buurman heeft stomme plasma-tv
Voorspelbare reacties: TS kan er niet mee omgaan. TS is jaloers.
Ah da's een goeie. *noteertquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Plasmaeen beetje baas koopt tegenwoordig een LED-TV, zeg dat maar tegen hem.
Dumpassquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
En nu kreeg ik zijn oude tv. Dus wij dat ding naar mijn huis sjouwen, laat ie halverwege de trap dat ding op mijn knieen flikkeren. Nu heb ik 2 blauwe plekken op mijn knieen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef TGVkopper het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden hoe je buurman aan z'n tv komt
Nee hij werkt wel, maar elke seconde vrije tijd gaat op aan die tvquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeker zo'n werkloze die thuis de hele dag zit te kijken naar z'n op afbetaling gekochte TV.
Gast ik heb vaker geneukt dan jij in je hele leven zult doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Pics? Wellicht komt dan ooit de eerste keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |