Ik weet niet, ik zou het voorleggen een de harde kern van Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Voor we dat krijgen, nee ik heb geen witte sokken aan maar leg even uit :
Wat MAAKT de kleur eigenlijk uit?.
Nee nee, die hebben alleen witte vlaggen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het voorleggen een de harde kern van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind het eerder triest dat mensen zich druk maken om wat anderen mensen dragen en dan nog zelfs helemaal aan hun voeten.
Dumbass spellen als dumpassquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef guapo het volgende:
Dumpass je draagt ze zelf gek!
quote:
Dat maakt het er niet beter opquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij is er wel consequent mee.. dat dan weer wel..
Dus iedereen moet van witte sokken houden omdat een paar van die "kunstenaars" ze dragen? Sowieso dat je die trieste kunstenaars als argument gebruikt waarom het dragen van witte sokken wel acceptabel is geeft voor mij aan dat jij een onzeker stuk vreten bent zonder eigen mening.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Dubbyeus het volgende:
Levenskunstenaars dragen doorgaans witte sokken, om een tegenstelling te creëren tussen hun sokken en hun inktzwarte humor. Houten klazen zoals TS, die vanavond weer door de H&M slenteren, hebben dat nooit begrepen. Zullen het ook nooit bevatten.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef griekjeee het volgende:
Ik draag witte sokken. Boe fucking ho.
Dat denk ik niet maar ik ving Uggs inderdaad erg uggquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef Casos het volgende:
Witte sokken..... mannen met witte sokken is de tegenhanger van vrouwen met uggs.....
Even tussendoor, ik heb me altijd al afgevraagd wat er nou precies op jouw avatar staat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef griekjeee het volgende:
Alsof gevoel voor mode enigzins relevant is in deze discussiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Witte sokken-klagers zijn vaak van die kutjes die zelf eigenlijk niet zoveel gevoel voor mode hebben, maar wel een lijstje in hun hoofd hebben van dingen die écht niet meer kunnen. Zien ze zo'n item voorbijkomen, dan springen ze er als hyena's op af. Eindelijk de kans om hun modegevoel te tonen!
Als je de bodem van de put bereikt hebt, hè?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef griekjeee het volgende:
Mijn UIquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik heb me altijd al afgevraagd wat er nou precies op jouw avatar staat.
En er zijn ook mensen die nog dieper zijn gezakt hé moordenaar ja ik doel op jouwquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Als je de bodem van de put bereikt hebt, hè?
Alles wat ik in mijn leven bereik hangt inderdaad af van de kleur van mijn sokken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Als je de bodem van de put bereikt hebt, hè?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zeg jij er dan überhaupt iets van als mensen witte sokken dragen? Misschien moet je eens iets minder zeggen en wat meer luisteren naar mensen zoals ondergetekende.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Alsof gevoel voor mode enigzins relevant is in deze discussieMensen die uberhaupt al waarde hechten aan wat populair is onder de rest van de mensen zijn onzekere schapen die de strop verdienen.
Aah, een figuur die denkt dat zijn mening volkomen autonoom is gevormdquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Alsof gevoel voor mode enigzins relevant is in deze discussieMensen die uberhaupt al waarde hechten aan wat populair is onder de rest van de mensen zijn onzekere schapen die de strop verdienen.
Houd jij ze ook aan tijdens de seks?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alles wat ik in mijn leven bereik hangt inderdaad af van de kleur van mijn sokken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef Casos het volgende:
Witte sokken..... mannen met witte sokken is de tegenhanger van vrouwen met uggs.....
Een keer een muts van administratie huilend de kantine uitgekregen, nadat ze een opmerking maakte over een TD'r met witte sokken, maar zelf met veredelde pantoffels (uggs) door het pand liep te banjeren.
Doorgaans niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Houd jij ze ook aan tijdens de seks?
Dat was een dag om trots op te zijn zeker?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef Casos het volgende:
Een keer een muts van administratie huilend de kantine uitgekregen, nadat ze een opmerking maakte over een TD'r met witte sokken, maar zelf met veredelde pantoffels (uggs) door het pand liep te banjeren.
Domme draak, èlke mening is autonoom gevormd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah, een figuur die denkt dat zijn mening volkomen autonoom is gevormd![]()
Al die andere schapen laten zich beïnvloeden door de media en andere mensen. Maar jij niet! Jij bepaalt zelf wel wat je mooi vindt!
True, + Met een nepzilveren ketting,met de naam van hun vriendin erop, mensen uitlachen die niet precies de "juiste" kleur sokken dragen is inderdaad erg geloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah, een figuur die denkt dat zijn mening volkomen autonoom is gevormd![]()
Al die andere schapen laten zich beïnvloeden door de media en andere mensen. Maar jij niet! Jij bepaalt zelf wel wat je mooi vindt!
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Smash-it het volgende:
Ik dacht echt altijd dat het een tiet was met een bretels erover.
Jij verbind mode met aantrekkingkracht tot seks.... ok dan is je gedachten gang nog lager gezakt dan waar een koe aandenkt als ie zijn gras herkauwdquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef Cacciatore het volgende:
ik vind dat altijd zo dom he zijn altijd gaylords of chicks die daarover zeiken shit ej beter maak je je druk om echte problemen -_-
Echte problemen ken jij natuurlijk helemaal, op de straten met je homies heb je natuurlijk dagelijks te maken met échte problemen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef Cacciatore het volgende:
ik vind dat altijd zo dom he zijn altijd gaylords of chicks die daarover zeiken shit ej beter maak je je druk om echte problemen -_-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |