Ik weet niet, ik zou het voorleggen een de harde kern van Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Voor we dat krijgen, nee ik heb geen witte sokken aan maar leg even uit :
Wat MAAKT de kleur eigenlijk uit?.
Nee nee, die hebben alleen witte vlaggen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou het voorleggen een de harde kern van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Brainfish het volgende:
Ik vind het eerder triest dat mensen zich druk maken om wat anderen mensen dragen en dan nog zelfs helemaal aan hun voeten.
Dumbass spellen als dumpassquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef guapo het volgende:
Dumpass je draagt ze zelf gek!
quote:
Dat maakt het er niet beter opquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij is er wel consequent mee.. dat dan weer wel..
Dus iedereen moet van witte sokken houden omdat een paar van die "kunstenaars" ze dragen? Sowieso dat je die trieste kunstenaars als argument gebruikt waarom het dragen van witte sokken wel acceptabel is geeft voor mij aan dat jij een onzeker stuk vreten bent zonder eigen mening.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef Dubbyeus het volgende:
Levenskunstenaars dragen doorgaans witte sokken, om een tegenstelling te creëren tussen hun sokken en hun inktzwarte humor. Houten klazen zoals TS, die vanavond weer door de H&M slenteren, hebben dat nooit begrepen. Zullen het ook nooit bevatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |