???quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef tliciouz het volgende:
Je wilt ons gewoon even laten weten dat je tieten hebt, nou meid het is je gelukt!
Dat wil je toch gewoon!?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef glosxis het volgende:
ik kan geen v-hals meer aan doen zonder dat die leraar naar 'mij' kijkt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat wil je toch gewoon!?
Vieze hoer!
Wat een baas, die leraarquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef glosxis het volgende:
vanmiddag zat ik rustig mijn huiswerk te maken bij wiskunde,ik zat net in een moeilijke wiskunde som,tot mijn leraar me verstoorde. ik had een v-hals shirt aan en omdat ik met me wiskunde sommen bezig was boog ik met me bovenlichaam voorover.![]()
ik voelde hem al de hele tijd mijn kant op kijken.
dus ik kijk zo op,zegt die leraar opeens : je hebt inkijk.
En die leraar bleef vervolgens naar mijn 'inkijk' staren.
10 seconden lang was ik in shock.
ik draaide me om en begon gelijk tegen de jongen achter me te praten.
ik draaide me zo om van 'jayyysonn,snap jij het?'
alle mensen achter me hadden het ook gezien.
ik kan geen v-hals meer aan doen zonder dat die leraar naar 'mij' kijkt.
Titlisious heeft wel titten jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef tliciouz het volgende:
Je wilt ons gewoon even laten weten dat je tieten hebt, nou meid het is je gelukt!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef glosxis het volgende:
[..]
???
hoezo zo gemeen>?
wat doe je stoer?![]()
fittiie?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Blaadkip het volgende:
Pics or didn't happen.......
misschien moesten jullie met je lul naar vorenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe.
Wij hadden ook zo'n wiskundeleraar, als jongens hun huiswerk niet hadden gemaakt werd ie boos, als meisjes het niet hadden gedaan en ze gingen zich een beetje uitrekken of zo met hun borsten naar voren was er niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat bedoel je precies met inkijk? Misschien is het handig als je even een foto van jezelf maakt waarin dit aspect wat duidelijker naar voren komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wat bedoel je precies met inkijk? Misschien is het handig als je even een foto van jezelf maakt waarin dit aspect wat duidelijker naar voren komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |