Welke sauna? (oh crap.. ik weet hoe dit over gaat komen... zo bedoel ik het niet, ik ga de 22ste pas naar de sauna. Is gewoon nieuwsgierigheid omdat ik sauna's het einde vindquote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst sporten en naar de sauna met mijn vriendin.. Misschien dat ze mee wil..
Checkt fobo... nah ok kom ik ook even langsquote:
De sauna van mijn sportschool om even te kijken hoe ik dat ga vinden... Eerst keihard sporten en dan keihard chillenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke sauna? (oh crap.. ik weet hoe dit over gaat komen... zo bedoel ik het niet, ik ga de 22ste pas naar de sauna. Is gewoon nieuwsgierigheid omdat ik sauna's het einde vind)
Chillen in de sauna is toch best een contradictiequote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De sauna van mijn sportschool om even te kijken hoe ik dat ga vinden... Eerst keihard sporten en dan keihard chillen
Behalve als je echt goed doet en daarna in een wak springt!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Chillen in de sauna is toch best een contradictie
badkledingquote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog nooit in de sauna geweest, mijn vrienden houden niet zo van bloot.. De sauna van mijn sportschool is met badkleding dus kan ik even zien wat ik er van vind.. Zweten
Ijsklontjes halverwege de opgietingquote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Chillen in de sauna is toch best een contradictie
Vrouwendagquote:Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
badkleding
Is leuk als je het voor het eerst gaat proberen (vanwege de naaktheid enzo), maar geeft absoluut geen goed beeld van hoe het voelt in de sauna. Zweten gaat niet lekker onder de badkleding, het blijft er in zitten, etc. etc. Naakt de sauna in, is echt 10x zo lekker. Maar als met kleding je bevalt, dan weet je wel zeker dat naar een saunacomplex echt iets voor je is. Desnoods ga je dan met een vriendin op de vrouwendag
Gelukkig.. Anders ben ik wel even bezig!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Piercing is dan weer totaal geen probleem
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:07 schreef Radobe het volgende:
Vrouwenmiddag? Wat heb je daar nou aan? Kun je niet eens lekker 2e indrukken begluren.
Ja, dat weet ik toch verder niet. Ik stel het gewoon veilig voor.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
VrouwendagHeul niet nodig hoor.. Ben wel van het blote
Ik zit op het werk, is Google dan nog steeds mijn vriendquote:Op donderdag 12 november 2009 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Dermal --> Google is your friend
Voor de rest nog 3 anderen
Denk je echt dat ik het zou vertellen als ik kinky piercings heb?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, is Google dan nog steeds mijn vriend
Blijkbaar wel (mits ik voorzichtig ben)
Maar dat is wel cool ja
Waar zit hij (als ik zo vrij mag zijn)
Geen idee, ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 12 november 2009 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik het zou vertellen als ik kinky piercings heb?![]()
Hij zit op mijn pols..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |