mag je nu wel je huiswerk maken overdag dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al zit ik 3 jaar zonder opdracht, dan nog zou ik eerder doen alsof ik een spelend kind was en dan wat van die landmijnen kopen van PS2K en er op gaan dansen voor ik een SAP klus zou doen!
Ik mag nu Drupal leren. (php framework)quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef Richfield het volgende:
[..]
mag je nu wel je huiswerk maken overdag dan?
Als je mij maar niet gaat versieren met Beelz in de buurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oppassen he dame, you don't know who your dealing with
Want omdat als?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Als je mij maar niet gaat versieren met Beelz in de buurt
krijgt ze enge ziektes vanquote:
Je bent niet echt heel erg duidelijk met wat je eigenlijk bedoelt. Daarbij kan ik ook niet echt een verband leggen tussen haar originele opmerking, mijn vraag en jouw antwoord.quote:
Ik krijg de enge ziektes dan. Dus die moeten of van jou, of van beelz, of van de combinatie van jullie twee komen. En dan snap ik het dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ken je IRL niet, haha.. Ga slechts af op de mening van Ps2K
Je maakt het te ingewikkeld en je legt teveel waarde aan wat ik hier schrijfquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg de enge ziektes dan. Dus die moeten of van jou, of van beelz, of van de combinatie van jullie twee komen. En dan snap ik het dus nog steeds niet
Maar ik denk dat ik al zie waar het fout gaat. Je gaat af op de mening van PS2K. Tsja, dan gaat het mis.
Maar, dan weet ik dus nog steeds niet waarom ik jouw niet moet gaan versieren met beelz in de buurt. Want als je die opmerking maakt, zeker met eensmilie erbij, weet jij wel wat je er mee bedoelt (ook zonder hulp van PS2K).
Dus.. vertel
Oh ja... snap ik het nog nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Er staat dat ik daar enge ziektes van krijg...
Ik wind me niet op. Ik ben gewoon verwardquote:En je moet je idd niet zo opwinden...!
Ja, als jij nou gewoon je klep had gehouden, dan had Cyntiaa gewoon kunnen zeggen wat ze er mee bedoelde en was de wereld een stuk vrolijker en waren er veel meer regenbogen, dolfijnen en panda's!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je maakt het te ingewikkeld en je legt teveel waarde aan wat ik hier schrijf
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als jij nou gewoon je klep had gehouden, dan had Cyntiaa gewoon kunnen zeggen wat ze er mee bedoelde en was de wereld een stuk vrolijker en waren er veel meer regenbogen, dolfijnen en panda's!
Je weet dat panda's luie inferieure beesten zijn die het gewoon verdienen om uit te sterven danwel verandert moeten worden in panda biefstukken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als jij nou gewoon je klep had gehouden, dan had Cyntiaa gewoon kunnen zeggen wat ze er mee bedoelde en was de wereld een stuk vrolijker en waren er veel meer regenbogen, dolfijnen en panda's!
Ja, dat weet ik. Ik praat ook wel eens met beelz...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je weet dat panda's luie inferieure beesten zijn die het gewoon verdienen om uit te sterven danwel verandert moeten worden in panda biefstukken?
wamp is the magic wordquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag nu Drupal leren. (php framework)
Maar dat is nogal saai als je het niet kan uitproberen.
Wil je ruilen? Krijg jij van mij wat zacht herfstweer, krijg ik van jou wat zomersweerquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben zo blij met het zachte herfstweer buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |