De post boven je bewijst alweer je ongelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
_LED_ en zichzelf excuseren is als _LED_ die ooit... nou ja... ik kan vrij veel invullen, maar dan krijg je het ook weer drie keer zo hard in je gezicht terug van hem.
Nee... het beste wat je kan verwachten van _LED_ is een bloemetje gemaakt in paint.
Dus als _LED_ zoiets zou doen, pakt hij heel lui gewoon dat ene topic terug uit TRU en post daarvan hier de link.
Je was zelf toch ook geen PC gamert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, je generalisatie omtrent PC-gamers heeft mij doen wenen
quote:
Ik vind pc gamers zo sneu .. kan het niet helpen sorryquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, je generalisatie omtrent PC-gamers heeft mij doen wenen
Het lijkt me duidelijk, de mensheid is gedoemd te falenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind pc gamers zo sneu .. kan het niet helpen sorry
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Michielos het volgende:
mensen die console games spelen
mensen die met minder dan een PC genoegen nemen tijdens het gamen!
REBEL!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijn
Ga eens fixen dat er geen gezeik meer is maar 1 uberconsolequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Mensen die waarde hechten aan het platform
Je hebt een beetje een oud beeld van PC gamen dudequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
Vanavond heerlijk onderuit op de bank, flesje wijn er bij. Xbox aan, headset in omdat keybord converstaties B.C. zijn. Cd er in, zeker weten dat iedereen het zelfde ziet en speelt.. geen zorgen om god mode of extra 3D kaart.. geen updates, geen servers die ik niet kan joinen omdat ik een patch niet heb, geen gedoe met mods. Laatje dicht, cd opstarten.. spelen .. met minder lag
Geen platform is perfect.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Michielos het volgende:
mensen die console games spelen
mensen die met minder dan een PC genoegen nemen tijdens het gamen!
1v1? als je wint krijg je 10 euroquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Geen platform is perfect.
En ik ben achter de voordelen en de nadelen van beide platformen gekomen.
Je kan roepen wat jij wilt, maar ik schaam mij er niet voor om prachtige en geoptimaliseerde exclusives te mogen spelen zoals Uncharted (2) en Killzone 2.
En ik ben dus een PC gamer die heilig gelooft in keyboard en muis qua FPS, maar Killzone 2 is de creme a la creme.
Maar het is goed hoor. Kruip jij maar weer lekker achter je Starcraft! HATER!
Ik zie nog steeds dezelfde ongein in die pc topics in GAM.. verschrikkelijk oponthoud tijdens het lezen over de graphicskaart geouwehoer en instellingen van weet ik het wat. Ja .. hee!! Zijn we nou aan het gamen of niet systeembeheerdert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een oud beeld van PC gamen dude
Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Darkwolf het volgende:
En ik ben dus een PC gamer die heilig gelooft in keyboard en muis qua FPS, maar Killzone 2 is de creme a la creme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |