Ik wissel afquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij een metalhead? En dan ook nog van het ruige soort?
Dat past toch heul niet bij die stylish schoenen!
quote:
Nee veel geiler, zie bijgewerkte OP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk een andere naam voor een SOA waarbij je het gevoel hebt dat je vuur piest?
Ik weet even niet wat ik hiermee moetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Buuv, wat probeer jij eigenlijk uit te stralen met je lange haars?
En Noek? En Cc?
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van het OPlaatje
Ik zag vanochtend je reacties in dat pittige kapseltopic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Voel je niet aangevallen, ik vind het gewoon interessant
Heb jij ook een lange haars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Jaaaaa Pietje, wat wil JIJ eigenlijk uitstralen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Das ist kaarsvetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langs
Ik heb millimeter haars.quote:
Knippen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik hiermee moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |