quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Sobraine het volgende:
Mevrouw: "moet ik soms mijn man bellen??"
Na onze discussie waren er 2 kassa's vrij. Probleem opgelost. En hoezo gezicht redden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef steeg het volgende:
wat gebeurde erna, zij werd eerst geholpen terwijl jij je gezicht probeerde te redden?
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef error_404 het volgende:
Friezen en Groningers werken het zelf in de hand; hebben het altijd over "Hollanders".... wtf ben je zelf dan?
Als er 2 bevolkingsgroepen een inburgeringscursus nodig hebben, zijn zij het wel.
Terug naar werkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eigenlijk had TS er vrede mee en ging snikkend naar huis om dit topic te typen
Dat dusquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad niet
Met ruim 200kmph over de Friesestraatweg (of de snelweg) naar Groningen terug!quote:
Om 6 uur jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met ruim 200kmph over de Friesestraatweg (of de snelweg) naar Groningen terug!
Ook niet iedereen in Oost-Groningen hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad niet
Dat krijg ik ook altijd te horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ook niet iedereen in Oost-Groningen hoor.Ik woon tegenwoordig in Haarlem en krijg vaak te horen dat ik "Niet eens raar praat" als ik zeg dat ik uit Groningen kom.
![]()
Doch, eens met TS.
Vanochtend nog. Die A-weg vanaf A7 naar Friesland.... Hoppa gewoon open. En nog gekker, gescheiden rijbanen en toch mag je max 100....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef -AnneX- het volgende:
Friesland... de enige plek waar je met 120 over de snelweg gaat en er ineens een ophaalbrug open staat
Yea baby.quote:
Alles in fries.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yea baby.
Raar trouwens toen je een opmerking plaatste dat ze niet terug ging praten in Fries. Of het gewoon niet snapte
Ben ook geen friesland fan, vooral vanwege dat misselijke taaltje waar ze ooknog trots op zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |