quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Sobraine het volgende:
Mevrouw: "moet ik soms mijn man bellen??"
Na onze discussie waren er 2 kassa's vrij. Probleem opgelost. En hoezo gezicht redden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef steeg het volgende:
wat gebeurde erna, zij werd eerst geholpen terwijl jij je gezicht probeerde te redden?
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef error_404 het volgende:
Friezen en Groningers werken het zelf in de hand; hebben het altijd over "Hollanders".... wtf ben je zelf dan?
Als er 2 bevolkingsgroepen een inburgeringscursus nodig hebben, zijn zij het wel.
Terug naar werkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eigenlijk had TS er vrede mee en ging snikkend naar huis om dit topic te typen
Dat dusquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad niet
Met ruim 200kmph over de Friesestraatweg (of de snelweg) naar Groningen terug!quote:
Om 6 uur jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met ruim 200kmph over de Friesestraatweg (of de snelweg) naar Groningen terug!
Ook niet iedereen in Oost-Groningen hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oost-Groningers, mensen rond Groningen-stad niet
Dat krijg ik ook altijd te horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ook niet iedereen in Oost-Groningen hoor.Ik woon tegenwoordig in Haarlem en krijg vaak te horen dat ik "Niet eens raar praat" als ik zeg dat ik uit Groningen kom.
![]()
Doch, eens met TS.
Vanochtend nog. Die A-weg vanaf A7 naar Friesland.... Hoppa gewoon open. En nog gekker, gescheiden rijbanen en toch mag je max 100....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef -AnneX- het volgende:
Friesland... de enige plek waar je met 120 over de snelweg gaat en er ineens een ophaalbrug open staat
Yea baby.quote:
Alles in fries.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yea baby.
Raar trouwens toen je een opmerking plaatste dat ze niet terug ging praten in Fries. Of het gewoon niet snapte
Ben ook geen friesland fan, vooral vanwege dat misselijke taaltje waar ze ooknog trots op zijn.
Moet je maar een in de spits over de A20 bij Rotterdam Spaanse Polder rijdenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef -AnneX- het volgende:
Friesland... de enige plek waar je met 120 over de snelweg gaat en er ineens een ophaalbrug open staat
Dat kan je ook wel zeggen over Limburgers, Brabanders etc etc.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Kabolter het volgende:
Ze hebben wel een hele speciale Mac-drive.
Leeuwarders![]()
Groningers die zeggen dat ze Groningers zijn![]()
Friezen, die niet als Friezen Nederlands praten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef Olle. het volgende:
HEY waarom is een bed van een Fries in de breedte even lang als de lengte??
zodat hij in de nacht ook dwars kan liggen!!
WHAHAHA![]()
![]()
![]()
En friezen dan die zeggen dat ze friezen zijn?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Kabolter het volgende:
Ze hebben wel een hele speciale Mac-drive.
Leeuwarders![]()
Groningers die zeggen dat ze Groningers zijn![]()
Friezen, die niet als Friezen Nederlands praten.
Om je eigen grap lachen -1.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef Olle. het volgende:
HEY waarom is een bed van een Fries in de breedte even lang als de lengte??
zodat hij in de nacht ook dwars kan liggen!!
WHAHAHA![]()
![]()
![]()
Eerst nog even flink wat subsidie opstrijken en miljoenen vragen omdat ons taaltje anders uitsterft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Friezen.
Losweken en weg laten drijven.
Die hollandersquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:44 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Eerst nog even flink wat subsidie opstrijken en miljoenen vragen omdat ons taaltje anders uitsterft.
De infrastructuur is flink beter geworden de laatste paar jaren. Je kan precies zien waar de grens begint vanuit het zuiden.
Wat wel grappig is, ze hebben laatst alle politiegebouwen flink lopen verbouwen. En nu moeten ze sluiten omdat het geld op is. Er gaan al stemmen op om die Hollanders te flitsen voor bumperkleven als ze in de file staan bij Amsterdam.
quote:Ben een afvallige van het Friese geloof. Al geniet ik nog wel erg veel van mijn omgeving.
Het is Hardegarijpquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:33 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Alles in fries.
Leeuwarden?? Ljouwert ofzo. In de Arriva trein van Groningen naar Leeuwarden is nog erger. Volgende station: "hudegariep" dan in ABN "hardegrijp". Eerste schrok ik om dat ik dacht dat ik in de verkeerde trein zat.
Oprotten met je klotetaal klinkt anders ook niet bepaald vriendelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef larry91 het volgende:
Ik vind Friezen ook een naar volkje. Was een keer in sint jacobiparochie(noordelijk Friesland), bij een bedrijf voor een korte stage. Ik in de pauze ff naar de winkel, zit zo een man iets te ratelen over het broodje wat ik wou kopen. Ik dus zeggen: Ja ik versta geen Fries. Hij kijkt mij raar aan en blijft gewoon doorgaan in die taal. Ik zeg dus: Rot op met je klote taal(). Komen er twee medewerkers samen met die man achter de kassa(eigenaar?)naar me toe beetje dreigend dat ik maar snel de winkel uit moest gaan en weg moest uit Friesland
"Vooral dat laatste
Ik had echt zoiets van WTF. Ben toen ook maar echt weggegaan en niets teruggezegd, voordat je het weet ga je op de vuist met een stel friezen..
Friesland![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Gewas het volgende:
Waarom hebben mensen iets tegen Friezen op dit forum? Ik vind Friesland een van de mooiste provincies van Nederland.
Niet op dit forum, Friezen en Friesland in het algemeen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Gewas het volgende:
Waarom hebben mensen iets tegen Friezen op dit forum? Ik vind Friesland een van de mooiste provincies van Nederland.
Damn, dat had ik dus niet moeten posten.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
Niet op dit forum, Friezen en Friesland in het algemeen.
Ik had mijn zin zo getypt dat je hem op twee manieren kan interpreteren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef error_404 het volgende:
[..]
Niet op dit forum, Friezen en Friesland in het algemeen.
Hurdegarypquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:01 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dat is nog steeds geen "Hudagariep"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |