Mijn oma is dood gegaan aan een uitkeringquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.
uhu uhu ahahahhahahahhahahhaha harde diss man, dayumquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
uhu uhu harde diss man, dayumzo ff cheerleader erbij enzo ik ben echt een fan geworden van jouw, jij bent zo ziek grappig geah baby geaaaaaaaaaah
urm nee? jouwn leven is een kk hoopje faal
ik durf bijna te wedden dat mijn part-time werkende studentenbek meer verdiend dan jij als fulltime-gemeentedienst medewerker
tut tut tut , je zat wel dichtbij ex-Havo scholier uit haren,quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
tut tut tut , je zat wel dichtbij ex-Havo scholier uit haren,
maaruh 30 jarige MC donalds medewerkers uit winschoten?![]()
nuff said
Sorriequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.
no man, valt best mee, jij bent namelijk bezig met carriere maken en daarom combineer je de gemeente dienst met MC Donalds, dat noem ik nu nog een toekomst perspectief EPIC WIN COMMIIIIIIIIIIIIIITS!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.
als ik dit zo lees moet ik denken aan een nerd die te veel films heeft gekekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.
Mensen die gaan verzinnen wat anderen voor baan hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
no man, valt best mee, jij bent namelijk bezig met carriere maken en daarom combineer je de gemeente dienst met MC Donalds, dat noem ik nu nog een toekomst perspectief EPIC WIN COMMIIIIIIIIIIIIIITS!!!
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN hahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.
Dat soort lui wilden wij natuurlijk niet in onze mooie 'tent' hebben.
quote:
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef jatog het volgende:
[..]
als ik dit zo lees moet ik denken aan een nerd die te veel films heeft gekeken
nerds die in Twente informatica studerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Mensen die gaan verzinnen wat anderen voor baan hebben
stimmtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN haha
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN haha
newsflash: ik versier meer chicks dan jij ooit in je leven ziet, en nee ik ben geen marc detroe chicks WILLEN dat zelf kun je mssn niet voorstellen ma sommige chicks willen idd wel met een jongen mee HAHAHAHAH nerdjequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!
jij wacht tot het smatje naar jou toe komt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
hahahahahquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.
Huiliequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
newsflash: ik versier meer chicks dan jij ooit in je leven ziet, en nee ik ben geen marc detroe chicks WILLEN dat zelf kun je mssn niet voorstellen ma sommige chicks willen idd wel met een jongen mee HAHAHAHAH nerdje
jij hebt gwn nog nooit een chica aangeraakt wil ik wedden :p mja je bent gwn jaloers end aarom haat je op tpoic :squote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |