Op deze zone zat ik ook al de hele week te wachten (1065-1075). AEX en CAC laten zelfde patroon zien vanochtend. Vanavond weten we meerquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Kiss goodbye, afkaatsten daarop zeer bearish en meestal gevolgd door razendsnelle daling.
Hoeft nog niet vanavond, mag ook nog maandagquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Op deze zone zat ik ook al de hele week te wachten (1065-1075). AEX en CAC laten zelfde patroon zien vanochtend. Vanavond weten we meer
90-10quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik geef het 65-35 kansheel zeker ben ik er ook niet van door DJT.
Klopt, maar als het vol door steunlijn knalt vanavond klopt het scenario natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Hoeft nog niet vanavond, mag ook nog maandag
Goedzo, nu kunnen we omlaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef tony_clifton- het volgende:
turbo's Mittal SL 21,3 buitengedaan (ook al denk ik niet dat ze de 21,3 gaan pakken ftm)...
Hoe kom jij aan deze grafiek? Is hier een programma voor? En zo ja welk programma?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Men verwacht eigenlijk alle andere data t.o.v de unemployment namelijk goed zullen zijn.
[ afbeelding ]
Ook de traders op de vloer in NY was de uitdrukking sprekend. ''Little room for dissapointment!''
En nog eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
Tot ziens 10.000 het is leuk om je nog 1 keer te mogen zien, maar nu moeten we toch echt afscheid nemen voor de komende 10 jaar
op wat voor termijn? Minuten, uren?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef Vandergeld het volgende:
Minutengrafiek ziet er niet bijzonder positief uit, daling zou kunnen versnellen nu.
[ afbeelding ]
Uren, let wel op is minutenschaal dus niet meest betrouwbare.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
op wat voor termijn? Minuten, uren?
[edit]
WS inmiddels (weer) groen...
zoals je zou moeten weten, ik trade niet... Ik kijk enkel meequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Uren, let wel op is minutenschaal dus niet meest betrouwbare.
Het is inderdaad een programma, maar daar komen ook nog allemaal dingen bij. Zo'n ding als hieronder dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:13 schreef Jordyvanaalst het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze grafiek? Is hier een programma voor? En zo ja welk programma?
Exactly!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens wijzen de volumes nog steeds op een 'beartje via het boekje'
Té mooi? (om waar te zijn?)quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Exactly!
Zelden is het patroon zo mooi als nu.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Té mooi? (om waar te zijn?)
Zoals het er nu naar uitziet over enkele maanden de m3-money-supply zelfs in krimp. Zwaar deflationair. Enige nadeel aan de money printing en rentes op 0 zijn de gigantishe bubbels die maar door en door lijken te gaan, moeilijk te bepalen wanneer de beurzen weer instorten. Ben en blijf van plan om over een tijdje langlopende put-opties te kopen (looptijd 2 jaar). Heb jij dezelfde plannen of wacht je liever na de crash om 'goedkoop' aandelen in te kopen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:03 schreef SeLang het volgende:
Bernanke kan geld printen wat hij wil, maar dat geld gaat direct de reserves in. Credit blijft krimpen. Geen inflatie in zicht voorlopig. Economisch herstel op basis van consumer spending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |