Dat was voor het hedgen van hun risk. Omdat de leverages die ze hier gebruiken wat heavier zijn dan degene die ik gebruik.quote:
Aha, anders zaten ze nu flink scheefquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat was voor het hedgen van hun risk. Omdat de leverages die ze hier gebruiken wat heavier zijn dan degene die ik gebruik.
Nah, ze hedgen hun risk vanwege de geldbedragen en de risks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aha, anders zaten ze nu flink scheef
Ik heb het verkocht om de initiele winst te pakken, en daarna met dat gedeelte een aantal shorts weer op te pakken voor een kleiner bedrag.quote:
Ik zou het nog maar ff vasthouden, maar ja eigen beslissing he. Maar om over het weekend te gaan, mwah....quote:
Nee, zijn gister opgenomen om kwart voor 5quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef tony_clifton- het volgende:
VDG, in je blog staat een foutje, zojuist om 16:45 -> moet 14:45 zijn.
Ik hou er niet zo van om die dingen in het weekend nog te hebben..quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik zou het nog maar ff vasthouden, maar ja eigen beslissing he. Maar om over het weekend te gaan, mwah....
Fout komt denk doordat ik vandaag wat heb aangepast, waardoor datum niet kloptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, zijn gister opgenomen om kwart voor 5
Mja, ik laat het afhangen van de paar minuten voor de sluiting van de AEX. Waar ik naar zoek zijn processsen zoals weer de (lage) volume rates, als we weer richting naar boven met de AEX met hogere volumes aan het eind van de dag, gemiddeld genomen, dan gooi ik alle shorts er uit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik zou het nog maar ff vasthouden, maar ja eigen beslissing he. Maar om over het weekend te gaan, mwah....
Ah k, my badquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, zijn gister opgenomen om kwart voor 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |