Ik zie hetquote:Op maandag 9 november 2009 13:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja nog steeds, vooral op de US indices.
Mooi voorzetje geven om verder te stijgen?quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef Lemans24 het volgende:
oh, wat doet die dollar nu?
alweer 1.50057
Energy traders (vnl LNG en heating oil enzo) die handelen toch altijd met Weather Channel aanquote:Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoals ik hier al eerder vermeldde was er op BB onlangs een nieuwe update die stormen liet zien of het bepaalde assets van een bedrijf waar je in geinvesteerd had. Ze hebben het vandaag weer geupdate
Zie hier onze vriendin, IDA en welke kant ze op gaat...
[ afbeelding ]
En als je dan gaat kijken of onze vriendin IDA bepaalde fabrieken of andere zaken omver kan mieteren ..... en zo kun je ook nog allemaal kleine 'stormen' bekijken .. welke richting ze opgaan, hoe snel .. etc.
[ afbeelding ]
Of een plateau om verder te stijgen. 50-50% haha.quote:Op maandag 9 november 2009 15:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Geen idee, kijk alleen naar mijn charts. Lijkt op topvorming.
Daar zijn we nog minder dan 2 puntjes van verwijderd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef Gremen het volgende:
Als er geen afstort meer komt, gaan we volgende week naar de 315
ondertussen nog maar 1 puntje en een beetje. Ik krijg toch medelijden met Vandergeld en zijn puts november.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar zijn we nog minder dan 2 puntjes van verwijderd.
Medelijden?quote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
ondertussen nog maar 1 puntje en een beetje. Ik krijg toch medelijden met Vandergeld en zijn puts november.
Ja had je project van 5000 -1 miljoen graag zien uitkomen. Kan natuurlijk nog altijd alleen lijkt tot nu toe een slechte aankoop te zijn geweest.quote:
Timing had inderdaad beter kunnen zijn, maar ik sta er nog steeds achter dat vandaag een draaidag gaat worden.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ja had je project van 5000 -1 miljoen graag zien uitkomen. Kan natuurlijk nog altijd alleen lijkt tot nu toe een slechte aankoop te zijn geweest.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Timing had inderdaad beter kunnen zijn, maar ik sta er nog steeds achter dat vandaag een draaidag gaat worden.
Ja, we draaien weer de lucht in... Omgekeerde looping, zeg maarquote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Timing had inderdaad beter kunnen zijn, maar ik sta er nog steeds achter dat vandaag een draaidag gaat worden.
Baseer je dat op EW of op cijfers die vandaag nog uit gaan komen?(of beiden?).quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ew, daarnaast Phi Mate turning date en Bradley turning date 9 november.quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Baseer je dat op EW of op cijfers die vandaag nog uit gaan komen?(of beiden?).
zal ik het voor je doen dan?quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef SeLang het volgende:
Het S&P500 koersverloop schreeuwt echt om short te gaan.
Scherpe stijging onder afnemende volumes tot vlak onder een oude top nu...
Ik doe het niet! ik doe het niet! ik doe het niet!![]()
![]()
De beurs is immers vrijwel niet te voorspellen
Crisisquote:'Ouderen' azen op studentenwerk
9 november 2009, 15:27 | ANP
ROTTERDAM (AFN) - Nederlandse studenten hebben steeds meer concurrentie van 40-plussers bij het vinden van een bijbaan. Dat blijkt uit het Nationale Bijbanenonderzoek 2009 van Zoekbijbaan.nl, een online vacaturebank voor parttime werk.
De 40-plussers bieden zich online steeds vaker aan om werk te doen wat studenten gewoonlijk doen. De meesten doen dit omdat het ze het geld hard nodig hebben. ,,Vooral horecawerk is gewild onder deze groep. Dat is normaal toch typisch studentenwerk'', aldus Pieter van Diggele van Zoekbijbaan.nl.
Al sinds het begin van de economische crisis ziet de vacaturesite een stijging van het aantal oudere, meer ervaren werkzoekenden. Dit jaar is het aantal 40-plussers dat zich heeft aangemeld 163 procent gestegen ten opzichte van 2007.
Dat 'ouderen' zich beschikbaar stellen voor typisch studentenwerk is volgens het onderzoek te verklaren door het afgenomen aanbod van werk. Driekwart van de ondervraagde mensen boven de 40 jaar heeft meer moeite met het vinden van werk dan voor de crisis. En één op de tien wil zelfs zo graag werken, dat het ze niet uitmaakt wat ze verdienen.
Zeker weten:quote:
quote:laatst gewijzigd: 09-11-2009 15:40
Crisis treft ook verkoop seksartikelen
De economische teruggang heeft ook de Duitse leverancier van erotische artikelen Beate Uhse getroffen.
Christine le Duc
Het bedrijf, in Nederland bekend van onder meer Christine le Duc, heeft in de eerste negen maanden van dit jaar de omzet en het bedrijfsresultaat flink zien dalen.
Bedrijfsresultaat -90%
De omzet zakte met ruim 8% naar 171 miljoen euro, meldde Beate Uhse maandag. Het bedrijfsresultaat kromp met 90% naar 0,5 miljoen euro. Met name de verkopen in Duitsland en Frankrijk gingen vanaf de zomermaanden flink achteruit.
Grootste
Beate Uhse opereert in zestien landen en is met een jaaromzet van ongeveer 250 miljoen euro een van de grootste leveranciers van erotische artikelen ter wereld.
Feestdagen
De onderneming heeft in de afgelopen maanden het aantal winkels fors teruggeschroefd en voerde ook andere kostenbesparingen door. Beate Uhse hoopt ondanks de tegenvallende resultaten in de eerste negen maanden het eerder voorspelde bedrijfsresultaat van 3 miljoen euro over heel 2009 te halen. Met de feestdagen stijgt de vraag naar erotische speeltjes en lingerie traditioneel sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |